Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
ja men då är det ju hur bra som helst.. vi sparar in på mycket annat, men vi kände att sviten på stadshotellet var något vi vill unna oss den dagen..
Cinderella
Vad fint! Jättemysigt!
Gabbies
Hoppas lokalen är ledig!!
Stefans fästmö
Stefans fästmö
Jag är egentligen inte så mycket längre än min F. Jag är 180 och han är 177, det jag har funderat på är väl hur det kommer att se ut på bröllopskorten..man kanske kan göra någon variant där jag sitter??
Cinderella
Vilket fint ställe ni hittat jag blir så avundsjuk.
Gerda
Har jag förstått saken alldeles fel eller väntar du också smått??
blivande fru Baloo - Du var ståtlig du! ;) Har inte heller en kortare man dock, jag är 173 och min blivande 186.
Och vet ni, den här veckan blir ringarna klara. Inte klokt vad fånfnittrig man kan vara! :D
blivande fru Baloo
ni får göra som oss. min blivande är 1,85 och jag är 1,50 men kommer att ha en sko med 10 cm klack (1,60).
för söka att ta kort där maken är sluttande så kan din man stå bakom så blir ni lika långa eller någon trappa då blir han längre än dig. vid sjön kan man ha hjälpa av att stå på stenar då han kan stå bakom igen.
det är så vi kommer att få göra för att det inte ska bli allt får stor skillnad.
nu har jag bokat festlokal!
Gabbies
Vad kul, vad blev det för lokal?
fru Baloo m.fl
Fast egentligen, vad spelar det för roll om tjejen är längre än killen? Kan det inte bli lite konstigt om han plötsligt är längre på korten, när man vet att han inte är det "på riktigt"? Bara en tanke...
Jag funderar oxå på att ha höga klackar på bröllopet just för att inte vara så väldigt kort, men å andra sidan - jag ÄR ju så kort! Kanske man kommer titta på korten sen o tänka "jaha, där ser jag inte så kort ut, men det är ju bara för att jag har höga klackar"... eller "jaha, där ser det ut som att han är längre än jag, men det är ju för att han står i en trappa"... ;) *funderar* Förstår ni hur jag menar? Hur känner ni? :)
Vi har ett jätteroligt kort på oss där vi står bredvid varann, o det syns att jag sträcker på mig o är ändå bara med lite längst ner o han är avhuggen över ögonen... Ser jätteroligt ut, och är verkligen "vi"! :D