Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Noomi
Ja, precis så hade jag nog tänkt eftersom de vita alternativen är før gräsliga. Har nu hittat till www.isabellaoliver.com och under wedding där så finns lite som jag ska kolla närmare på när det blir lugnt på jobbet. Hade gärna haft nåt blodrøtt också... men jag vet ju inte om jag blir fetgravid eller inte... å då är nog svart ett säkrare kort! ;)
När var førlovningen 16 juli? Eller var det lightens datum? *førvirrad*
Gerda - Där fanns mycket fint, tyckte om "Bandeau Wrap Top"..tjusig!
Tror inte du kommer ha problem att hitta något jättesnyggt, även om det inte blir en "vanlig" bröllopsklänning.
16 juli var lightfish va, i juli iaf.
Vi förlovar oss den 23 juni, så det är ju faktiskt ganska snart! :D
Ohhh, samma dag som vår ultraljud! Då blir jag glad - det msåte båda gott! :D
Riktigt snart før er ju, så hærligt! Är ringen snart klar då?
Noomi
Ja, det var den toppen som drig mig till deras hemsida :) Halleluja før mammas modetidningar ;)
Åh, vad kul... det kommer bli en toppendag för oss båda då! :)
Tror ringmodellen är helt och hållet klar (ser jättebra ut), så nu ska den bara skickas till gjutning och sen ska O sätta stenen. Han vill vara klar med alla tre ringarna tills deras inlämning den 9, så det är snart jag får se dom klara! :D
Gerda - Haha, låter som en bra tidning. Själv får jag inte sådär jättemånga modetips från mammas Året Runt och Land. :D
Galoscher kanske? ;)
Så spæannande med ringarna! Vilket påminner mig om att jag måste ta tag i vigselringen o ringa lennart! Hoppas, hoppas han är schysst o låer oss behålla samma offert... fast priserna har stigit...
Ja, haha... hyffsat snygga gummistövlar är nog det sexigaste som man kan hitta där. :D
Priser ja, usch! Surt att inte vi var snabbare med att beställa, för platinan hade tydligen stigit ganska mycket. Det tillsammans med börsraset känns ju inte såå upplyftande, nåja.
Håller tummarna för att det går bra med Lennars, han verkar ju vara ganska lätt att ha att göra med.
Ja, nån tusenlapp hit eller dit blir ok. Bara inte budgeten raserar ;)
Nej, budget ja... fy tusan. Vi har inte satt någon utan tar det vi vill ha men till rimligt pris. Otto gjorde dock misstaget att räkna efter vad vi redan pungat ut (det som är bokat och ska betalas), vilket var nästan 40 000 med ringar, lokal, fotograf och band... tvi vale!