Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Jäkla smileys!
Noomi
:D :D :D :D :D
Hehe.. Jag gör tvärtom, mina ryggproblem lär ju inte bara gå över på en natt samt att jag har en skada i fossingen gör att det blir ballerinaskor som brudskor :) Jätte söta och kostar vad jag vet ca 35 dollar :D
Suck, vad bekvämt och fint! Min blivande har svåra problem med att jag ens föreslår skor med öppen tå. Han är vääldigt klassisk när det gäller skor.
Ballerina skulle vara toppen, men av någon anledning vill jag, som i stort sett bara äger Converse, komma upp några cm från marken.
Vet du vilken bröllopsklänning du ska ha? (återigen, ursäkta om det redan nämnts... jag har teflonhjärna)
Noomi
Vad lutar det åt för klänning? Rembo är helt glömt eller?
Sanasol - Nej, Rembo är inte glömt men eftersom det tänkta köpet gick åt pipan har jag kollat runt lite mera. Det är dock Rembo som är favoriten, tillsammans med Linea Raffaelli.
Ja, har också kollat de klänningarna, riktigt snygga! Vad tycker du om Garamaj då?
Garamaj har också många snygga! Svårt att bestämma sig, men det får nog bli en tur till Stockholm för att prova de klänningarna också. Rembo och Raffaelli ska jag prova i Köpenhamn.
Ja, vad roligt!!
Ja, det ska bli sköj! :)
När ska din klänning inhandlas då? Har du bestämt dig för vilken det blir ännu?
Ska kolla i sommar/höst, måste beställa den i kanske september eller början av oktober.