• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • Noomi

lightfish - Lät bra! Måste nog också fixa ihop en planeringsbok, kommer ju vara jättekul att ha om några år!

(sen kan den ju gå i arv till mina bröllopstokiga kompisar också när det är dags för dom)

• Gerda

Jag jobbar på min Monica-planner ;) Ni som føljde Friends... hon hade værldens tjockaste pærm i perfekta tema-områden! *drøm*

Fast hon børjade nær hon var 12 och tja... lite efter ær man ju... min ær typ på 15 sidor ;)

• Noomi

Gerda - Haha, en sådan kommer jag aldrig komma i närheten av!
    Förra året tänkte jag och O vara ambitiösa och sätta ihop en inspirationsbok med inredning, arkitektur osv. Vi var väldigt duktiga (eller ok, jag då) på att köpa tidningar, men att klippa och klista var inte lika spännande. :D

• Gerda

Næ! Å jag klarar inte att klippa i mina tidningar! Så det som finns i min Monica-planner ær olika offertr och menyførslag.... samt visitkort hrm... typ det... Å budgeten førstås! :D

• Sanasol

En av mina vänner, ett riktigt planeringsfreak hade tre pärmar totalt till bröllopet! Under talen på middagen skämtades det rätt friskt om detta och hon fick en planera-barn-pärm, en för hus... osv... till allt man kan tänka sig! :)

• Noomi

Gerda - Inte jag heller egentligen, men jag är så illa tvungen här eftersom jag omöjligt kan få med mig alla hem. Vare sig det gäller inredning, design, mode eller bröllop. Hemskt!

• Stefans fästmö

Oj, vad ni har skrivit de senaste dagarna, men nu har jag läst ikapp! *phu* :D

Ang färgtema: vi har bestämt att ha koboltblått, som vi båda älskar, ivory och guld. Och på lördag ska vi åka till olika pappersbutiker och kolla papper o stämpar till korten! Såå kul!! :D

• lightfish

Stefans fästmö

Kobolt blått är så fint och med de andra färgerna så kommer det bli toppen! Riktigt lyckad färgkombination måste jag säga! Hoppas du hittar det du vill ha! :)

• Gerda

Hej tjejer!

Idag fick vi lyssna på hjärtljudet! Vi varnades först att det kanske inte hörs vid denna vecka (13+3) så att vi inte skulle bli oroliga. Hjärtat hordes med en gång och starkt tyckte jordmor! Andreas ögon var stora som tefat när det sjönk in att det var hjärtljudet. Så nu känns det bra igen och värken som känns var antagligen växtvärk.

Undrar om jag nu vågar köpa nånting sött? Eller om jag fortfarande fegar?

• Noomi

Gerda - Grattis, vad kul! Har det börjat sjunka ner ordentligt för er båda nu då? :)
    Kan föreställa mig att det var häftigt, höra någon annans hjärta i ens mage, hmm... mysko! ;)

Svar på tråden Sommar 2007 #2