• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • Gerda

Noomi

Håller med dig! Godisklubben ær ju den bæsta (o sæmsta) och roligaste klubben ju!

Men daller armar ær inte roligt heller nær man ær 26 och de på jobbet (flesta øver 45 ær så fasta o fina pinglor...)

• Gerda

Chiffongklænningen?

Tycker att den blir jætte fin æven med sløja! Det ær ett ritkigt bra pris iaf! Skulle den behøva justeras hos sømmerska så ær det ændå billigt!

• Sanasol

www.bonny.com/index.php&staticfile=gowns.php?id=467&gline=1&start_page=72&featured=N

Denna!

Ja, precis det jag tänkte om klänningen. Vore dessutom bra att komma lite billigare undan, så kan jag köpa kappan också! ;) Skulle vara så vackert! Hade gärna haft lite mer släp, men det är nog praktiskt att inte ha så mkt på vintern... hm...

Ja, en söt liten slöja kanske ändå inte vore så dumt!

Funderar på att byta färgtema till chokladbrunt och rosa istället för ljusgrått och rosa, vad tror ni om det? Mannen röstar nej, men jag bestämmer ju ;) *skojar*

• Noomi

Jättesnygg klänning! O jag är inte så mycket för släp, så den var bra där också. :) (bra pris dessutom)

Chokladbrunt och rosa, hmm. Har lite svårt att uttala mig eftersom jag själv inte är så förtjust i rosa och har smittats lite av min blivande som skulle få totalt psykbryt om jag föreslog vare sig brunt eller rosa.
    Eh, överlåter till nån annan. :D

• Gerda

Jag ælskar færgteman med brunt/chokladbrunt!

Men det ær så vældigt inne och trendigt nu - var och varannan har rosa, brunt numera. Så på så vis ær det lite trist!

Men ser man endast till ERT brøllop så skulle brunt værma upp mkt mer æn grått till ett vinterbrøllop. Å andra sidan pasar ju grått också till vinterkænslan.

/gerda tycker till ;)

• Sanasol

Skönt att ni gillar klänningen tjejer! Tror vi har lite samma smak! Cinderella tyckte den var tråkig, men vi har rätt olik smak...

Hihi, jag är lite tjejtjejig på den punkten, rosa är fint tycker jag. (Skumt eftersom jag inte är det på andra punkter)

Men tror ni på ljusare eller mörkare färgkombination för vinterbröllop`?

• Sanasol

Sant det där om att ALLA har det... vad tusan ska vi hitta på för att vara unika ;)

Nämen, jag är lite kluven med det där! Får provgöra inbjudningar i båda färgkombinationerna så får vi se...

• Gerda

Jag tror på den fægrkombination som passar ER bæst faktiskt ;)

Fina færger i all æra - men ibland passar faktistk spygrønt personer bættre!

Svar på tråden Sommar 2007 #2