Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
jo jag vet men man måste tyvärr våga chansa lite.. o är det något litet man inte är nöjd med kan en sömmerska fixa det mesta.. det blir ändå billigare..
Kanske borde våga chansa... ja ja det tar vi i höst/sensommar.
japp jag var jättenervös när jag beställde min klänning men det gick vägen.. :)
Gabbies
då gör det nog det för mig också *tar ett djupt andetag* Okej, jag ska våga (sen) :)
Cinderella - Vad du velar fram o tillbaka nar det galler klanning! ;) :D
Gabbies - Klart vi inte sager nat om att handla pa ebay, varfor skulle vi det?
Jag kopte forovrigt en korsett dar for cirkus 200 pix for nagra dagar sedan, kanon!
Har du tagit bilden sjalv pa klanningen? Kolla om du nagonstans kan andra upplosning fran 300 till 72 dpi.
Noomi- för att jag har fått höra från för många människor på BT hur dåligt det är att köpa kopior..
vart kan man ändra det på bilden?
Ah, vet inte riktigt. Vad har du for program nar du overfor bilderna till datorn? Lattast ar ju (iaf lattast for mig att forklara) om du har Photoshop... men det kanske du inte har?
Det borde finnas nat som heter andra storlek, andra upplosning eller nat sant. Ser du en ruta dar det star 300 dpi ska det andras till 72 i alla fall.
Noomi
Jo fast nu funderar jag på om jag ska sy upp den jag vill ha på ebay. *suckar* ska bestämma mig över sommaren, på något sätt o vis, både ang. klänning o ebay. Det finns ju bara så många fina där ute.
Ja, visst gor det... det ar sjukt svart att bestamma sig.
Jag hoppas att ett mirakel sker nar jag kommer prova de femtioelva favoriter jag har och en, bara en visar sig passa mig perfekt!
Fat chance!
Noomi
Jo o sen står du där mer förvirrad än när du började