• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • Stefans fästmö

Jag har oxå hört att det brukar vara rea "nån gång på hösten", men mer exakt när vet jag inte... Tänkte kolla runt lite till hösten! Det är ju fördelen med att vara ute i god tid! Såg att nån affär här i Göteborg hade rea i maj, förmodligen för att de flesta av sommarens brudar redan har köpt...

• Fru Cinderella

Får väl smyga runt butikerna lite då o då på spaningsuppdrag antar jag :)

• Gabbies

jag har en Maggie Sottero kopia.. och nej jag vill inte höra ett ord om hur dålig jag är som köpt en kopia..

• Fru Cinderella

Gabbies

Absolut inte dåligt enligt min åsikt, vart köpte du den? Bilder?
    *nyfiken*
    Funderar själv på att skaffa mig en kopia.

• Gabbies

jg köpte den på ebay för 1300 kr med frakt.. perfekt! jag älskar den!
    jag har inga bilder på just min klänning tyvärr för dom var för stora att lägga in på msn grupp, men jag har på orginalet och dom är väldigt väldigt lika..
    groups.msn.com/GabriellaoChristian/klder.msnw&PhotoID=2

• Fru Cinderella

Gabbies

Du kan ju alltid förminska bilderna i ett progam. Köpte du den från Cinderella? Har själv haft funderingar på att köpa den.

• Gabbies

nej hon hett xhma har jag för mig men hon finns inte kvar..
    menar du köpa en likadan klänning eller från cinderella?
    hmm vi har inget bildredigeringsprogram, vi har bara bärbar dator.. o vi har inte så många program i den

• Fru Cinderella

ah oki.. från cinderella, samma klänning. Om jag bara kan bestämma mig för om jag ska ha sjöjungfru eller inte.. har också funderingar på om jag ska be någon sy en kopia på den här med längre släp. Men är så rädd för att det ska bli fel.

groups.msn.com/LadyCecilia/klder.msnw&PhotoID=524

• Gabbies

den var underbar! men längre släp så kan den bara bli underbarare! vad är du rädd för?

• Fru Cinderella

Att jag inte kommer bli nöjd om jag låter någon i ex. kina sy upp den. Man hör så mycket negativt hela tiden (o positivt), blir ju helt förvirrad.

Svar på tråden Sommar 2007 #2