Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Naee.. sag inte sa! :D
Jag ska aka till Kopenhamn och prova klanning, kan inte ta mig dit hur manga ganger som helst ju!
Noomi
Okej ber ödmjukast om ursäkt, det kommer bli perfekt o du kommer hitta the one
Hehe, sa ska det lata! ;)
Nae, men det kommer nog ga bra. Far se till att dra ner mina favoriter till ett overskadligt antal bara...samt boka en dubbeltimme.
Noomi
Jo det kan vara smart.. själv ska jag nog våga beställa från ebaysäljare, med egen design. Blir det kass så har man ju inte förlorat så värst mycket pengar. *nervös*
Nej, det ar ju det basta... att man vagar chansa. Funderar sjalv pa att rita upp en finare festklanning och lata de sy upp den. Vi har tankt att ha en liten sammankomst dagen innan vigseln och jag vill ju garna vara dundersnygg da ocksa! :D
Har du bestamt vad du vill ha da?
Noomi
Nja typ, tror det..
Vi ska ha sammankomst dagen efter bröllopet, med fika o presentöppning måste komma på något snyggt o ha då med.. svår fråga det där.
Hey brudar :)
Jag hade det underbart i Bryssel och snart kommer svärföräldrarna över på tacos och fruktsallad.
Noomi
Jag väntar tålmodigt på att få se era ringar ;)
lightfish baby...valkommen tillbaks! :D
Jag vantar lite mindre talmodigt pa ringarna. De kommer antagligen bli klara imorgon eller pa torsdag, men tror du jag far se dom da eller?
Nope, tydligen tyckte O att det skulle vara kul att halla mig pa strackbanken till den 23 nar vi forlovar oss.
Garggh, blir galen... men det kommer ju iof vara desto mer spannande da, det far jag ju ge honom.
Sa, inga bilder forrens efter forlovningen... sorry!
Noomi
vi väntar tålmodigt
Cinderella - Ja..jag kanner mig ju lite, hmm.. ivrig. :D
Det blir nog bra med ebay. Men ta det hyffsat tidigt anda ifall det skulle ga at helskotta, sa du har tid for en reservplan.