Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
julibrud: Jag känner nästan tvärtom. Jag är så laddad och skulle vilja ut och köpa klänning och hela köret. Jag känner snarare att jag måste vänta lite. Jag tror inte du behöver känna dig stressad alls. Däremot tror jag det är bra om ni kollar lite på festlokal för nu när vi ringde runt så var det många som redan bokat till nästa sommar. Har man bara ordnat med det så tror jag man kan slappna av lite sen.
Sorry, julibrud2007 skulle det ju vara!
lightfish - Jepp, får besök från Sverige imorgon, så då får jag ligga lågt ett tag, haha.
Såg du att jag hittade MS Weddings tillslut? Den var ju jätebra, så nu har jag ännu en tidning på måste köpas-listan. :)
Ringarna går frammåt tror jag. Fick se en provversion förra veckan och det ser lovande ut, även fast ett par ändringar behövdes. Men O ska göra den slutliga provversionen nu som sen ska skickas iväg till gjutning (pga designen blir resultatet bättre om den gjuts istället för att den löds ihop), spännande värre!
Hallå tjejer!
Astmatiserar från jobbet! :(
Jag trøstar mig åt lilla Clinique giftbaggen som min kära kära mor gett mig! :D Är gladast før rengöringsprodukterna som jag hoppas finns med!
Hej Gerda! Usch vad trist med astma, tur att du fått något att glädjas åt i alla fall (gift bags är aalltid lika spännande! :) )
Själv känner jag mig sådär oerhört sexig och oemotståndlig som man bara kan göra när man är totalt genomförskyld, huvva!
Haha...! Javisst ær man snygg snörvlig och ögonpuffig! ;)
I lørdagsnatt satt jag på akuten medan alla andra var på krogen o firade 25-årsfest... så det ær ju extra synd om mig... mammsing!!! :D
Du kanske kan gøra som Monica i Friends... nær hon var førkyld / sjuk o ville ha Chandler ændå! :D
Näe, varför var du på akuten? Uscha, hoppas allt är bra i alla fall.
Japp, jag är jätteläcker... men just nu vill jag inte ha O till något annat än utomordentlig uppassare, glass tack!
:D
Ja! Glass! Mmm så gott!
nej, det ær pga. astman o pollen... jag får ju inte ta mina klass 3 mediciner mot pollen... bara larviga receptfritt... så det hjælpte føga væl... Så jag satt med syrgasmask och roade mig trevligt ensam! ;) hi hi... næææ!
Haha, vilken syn! Mitt ex var astmatiker så jag brukade roa mig med hans bricanyl ibland, jisses vad man kunde andas då!
Nej, nu måste jag upp till skolan och jobba undan lite. Sen är det städa, städa, städa tills imorgon, spännande!
Ha så kul med besøket! Kul att kompisarna kommer øver! Ska pcka upp efter jobbet eller stæda ur gamla lægenheten... Men først en glass! :)