Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Bläää!
Fantiserar lite om att gifta oss i år, innan barnet kommer! Men enligt alla mina olika utrækningar så går det iaf på 20-25.000 :( Sucka blä. Får väl vænta till næsta år ændå!
Bar på gnälligt humör idag!
Gerda
Gerda
Åh... Ja, jag lider med dig! Jag vill gifta mig nuuuu...inte nästa sommar. Tiden kommer gå fortare än vad vi tror och vips så är det dax för bebisen att födas och sen kommer du ha fullt upp med den lilla krabaten! :)
Dock längtar jag ihjäl mig efter förlovningsringar just nu...*deppar lite* Som det ser ut nu blir det i höst i USA...
lighfish
Ja! Precis, jag længtar redan nu till bebisen ska komma - hela brøllopsdelen kænns så pytte nu så långt in i hjærnan snurrar det: Skønt att ha avklarat :) Men men... nær man har vissa krav som jag har, då får jag skylla mig sjælv att det inet går ekonomiskt. ;) Det ær ju eg. gratis :D
Gerda
Precis :D Krav har vi och då får man snällt vänta ;)Sen vill jag gifta mig på sommaren och det känns lite tajt att få ihop all familj som bor utomlands tills nu.
Nu ska jag ta mig i kragen och åka och fika med en tjej som jag tidigare bara träffat på en middag med killens vänner :) Ska bli kul!
Roligt! Hoppas ni har jætte trevligt!
Eftersom det ær fredag mosar jag i mig Snickers haha! Tænk att det gør mig så glad! Passar på ifall att jag bara har grav. på mig att æta jordnætter ;)
Wow hörrni! Jag dansar på rosa moln idag! Vi fick våra förlovningsringar igår! De är helt underbara! Längtar ihjäl mig! Bara en v kvar....
Dessutom blev jag lite shockad igår - Vi har ju redan bestämt oss tillammans att vi ska gifta oss och därför förlova oss, så jag har liksom inte tänkt tanken på nåt traditionellt "frieri"...
Men igårkväll berättade han att han ska fria "på riktigt", vill gå ner på knä osv osv osv - Jag blev JÄTTENERVÖS, tusen fjärilar i magen! Helknäppt - varför ska jag bli stissig över en sån formalitet????
Äntligen fick jag tag i MS weddings... :D
Köpte you & your wedding oxå när jag ändå var i farten. Är den bra? någons som vet?
Äh, det lär jag ju märka i helgen... så nu ska jag gå o marinera laxen vi ska grilla senare och sedan ska jag ta min brassestol o lägga mig o njuta av tidningarna ( och solen:))
Trevlig helg brudar.
PS Stefans fästmö - mamma såg inget:)
Hej på er alla!
Jag ska också gifta mig nästa sommar. Jag anar att ni redan bytt en farlig massa tankar och erfarenheter med varandra. Tittade tillbaka vad ni skrivit och även på er gamla tråd. WOW!! Jag orkade till slut inte läsa mer. Hur länge har ni vetat att ni ska gifta er och vilket datum den stora dagen ska äga rum?
shamrock
Vi har vetat att vi ska gifta oss nästa sommar sen i början av året ungefär. Vi hade först ett datum som vi bytte ut pga att ett annat par nära i släkten skulle gifta sig på det. Så nu har vi bytt till veckan efter, blir den 14 juli 2007 :) (det egentliga datumet var 070707 eftersom vi blev tillsammans 040404 ;) )
lightfish
Kul datum! Synd att ni inte kunde behålla ert första datum.
Min sambo friade till mig nyårsafton och då bestämde vi oss för bröllop någon gång innan sommarens slut 2007. För bara en vecka sedan bestämde vi oss för vilken dag så nu hoppas jag att allt kommer att funka när vi ska boka lokal och kyrka.