Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Välkommen till alla nya!
Är glad idag! Jag fick jobbet! Ska börja på tisdag! Åh, vad allt känns bra helt plötsligt!
Grattis Dalabrud! Då blir det bröllop nästa år då? :)
Hej alla nya!
Grattis Dalabrud-07 till jobbet. Lycka till.
Stefans fästmö
Göteborg på fredag... Pressbyrån nästa:D
Håll tummarna att jag hittar någon rolig läsning:) och att jag lyckas att smuggla undan den för min mamma (lyckligt ovetande om våra planer än så länge) som ska med o hjälpa mig med barnen:)
Tjejer!
Har ni berättat för era närmaste om era planer?
Vi tänkte berätta när det är ett år kvar ungefär. Det är bara min syster (som förhoppningsvis sitter i Frankrike o skissar på mönstret till min klänning just nu) och två tjejkompisar som vet än...
Hej alla glada.. nu har jag dragit mig hit igen. Det var ett tag sen, men jag har följt er under tiden jag inte varit aktiv.. Mkt har hänt och mycket kommer att hända,men nu känner jag att jag vågar planera igen..
Trodde allt med vad skolan heter skulle skita sig, men nu verkar det som att jag kan klara min c-uppsats i alla fall, plus att jag fått reda på att jag nu e godkänd på min förra kurs jag kuggade på.
3 juni flyttar vi också.. till en större trea och till andra sidan stan, Tyresö.
Har i dagarna också fått reda på att jag fått jobb, så nu äntligen kan jag andas utan att ha gråten i halsen av att känna stress och hopplöshet. All den positiva infon om jobb å skola har jag fått på tre dagar och jag har inte riktigt smällt det.. kan inte fatta..
Helmina
De flesta vet att det vankas brøllop næsta sommar :) Nærmare detaljer vet mest mina førældrar och en kompis.
Dalabrud07 och Annelie -
rattis till de glada nyheterna!
Vet precis hur viktigt det ær med att fixa jobb och skola och få allt att klaffa.
Sjælva ær det ju lite på grænsen att klara brøllopsbudgeten iom att barnet kommer några år tidigt ;) Men viktigast ær att bli gift - så allt runt nær, var o hur tøjer vi på om det blir før tajt.
Vi har ännu inte berättat (förutom till min bästa kompis såklart) men vi tänker göra det nu snart. Vi ska förmodligen boka lokal i helgen och efter det så känns det liksom "på riktigt" Sen kan jag inte hålla mig längre!
Inatt drømde jag om de vackra brudskorna igen... som jag ælskat sedan januari. :D men 1200 før brudskor... ajaj nær jag knappt vill lægga pengar på klænningen
Men jag kommer nog inte att kunna øvertyga A om dem, nær jag just køpt skor før ett par tusen... *suktar*
Hi, hi,visst är det svårt att acceptera att man kanske inte borde köpa något då det är liiite för dyrt. Man tycker att alla andra skor är fula om man jämför med de man verkligen vill ha. Jag anar att jag kommer bli likadan. Jag säger nu att jag inte vill köpa för dyra saker men om jag hittar drömskorna eller något liknande så kommer det bli svårt
Tumse
Ja precis! Det som ær "tillåtet" ær 600kr før skorna och det lutar åt coloriffics skor som jag sedan kan færga om och anvænda vid andra tillfællen *praktiskt værre* :) De ær jætte fina... men drømskorna... oj oj oj :)