• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • lightfish

Gerda

Mm...det är ju det :) Både du, jag och Sanasol! Blir lätt så tror jag när man talar bröllop och familj...man vill liksom "sätta bo" innan man börjar sitt liv som fru och man.

Ja, vi har en del möbler som står på vinden som kommer göras om och användas i nya lägenheten...men det gör jag sen när jag kan andas (oxå astma och pollenallergi :( ) Känns helt ofattbart än så länge!!!

Sen känns det superskönt att vi kommer kunna bo där även om vi vill ha barn :)

• Gerda

Ja! Då behøver ni inte ha bråttom heller att hitta annat! :)

Har hittat sååå vackra tavlor som skulle passa till det blåa barnrummet... som funkar både till tjej och kille... Men jag hade velat måla sjælv, men det går inte nu med andningen... å tavlorna var inte så jætte dyra heller. Synd att det ær før tidigt! :)

• Sanasol

Vi tänkte precis så när vi skrev kontrakt på den lägenhet vi flyttar till, där kan vi bo tills vi flyttar från stan , år 2012!!! :o

• julibrud2007

ja ok..
    Ja lokal till festen ska vi nog inte ha..vi ska nog ha festen på våran trädgård hade vi tänkt!!
    ska börja kolla prata lite närmare med min fästman.. om vi ska ha kyrkligt eller borgligt.. han vill nog inte gifta sig i kyrkan..han är inte ens medlem i kyrkan för mig har det inte så där jätte stor betydelse men kyrkan känns lite mer "äkta" och traditonsenligt vi får väl se hur de blir!!

Hur mycket kommer era bröllop kosta ungefär??

• Sanasol

julibrud 2007

Vi har just diskuterat budgetm läs längre tillbaka i tråden bara!! :)

• julibrud2007

sanasol: ja ok,ursäkta har missat det

• Sanasol

Ingen fara, men där kan du ju se allas svar! :):):)

• Noomi

Lightifish - Jädrar vilken lägenhet det låter som ni har fått tag på, grattis!

Nej, det är inte långt kvar till förlovningen nu, få se... 43 dagar! :D Börjar bli lite så där fånigt fnittrig nu när det närmar sig, lär väl vara psykovarning på mig sista veckan!

• lightfish

Noomi

Tack så mycket! :D :D :D Jag är riktigt glad över den!! Har varit så mycket elände den senaste veckan så det var kul med något positivt som räcker läääänge :D

Hehe...tror jag kommer få värsta bridezilla sakerna för mig ju närmare det preliminära förlovningsdatumet vi kommer ;) Så...du är inte ensam... 43 dagar...det är snart ju :)

Svar på tråden Sommar 2007 #2