• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • lightfish

shamrock

Nyfiken i en strut som jag är frågar jag direkt det jag redan vet om alla (nåja, nästan) andra :) Vart bor du och vilket datum? :)

• shamrock

lightfish

Jag bor i Helsingborg och datumet är den 19 maj. Själv?

• Fru Cinderella

shamrock

Då är vi 2 19:e majare, kul :)

• shamrock

cinderella

Verkligen kul.
    Var ska du gifta dig?

• Fru Cinderella

shamrock

Linköping, själv?

• shamrock

cinderella

I Helsingborg

• kela81

hej
    Får man vara med?
    Min sambo friade till mig för en och en halv vecka sen under vår semester i USA och nu så är datumet bestämt, den 4 augusti nästa sommar blir det

• shamrock

Vad kul!

Berätta om hans frieri. Sådant är allt lite spännande!

• kela81

shamrock-om det är mig du menar så:

Vi var på tre veckors semester i carliforninen (road trip) Den 2 maj så var vi till BIg Bacin redwood national forest och hum...vad heter det haikade (???) Det var riktigt varmt och inte alls planerat att vi skulle dit så jag kände mig lagom fin i min jeanskjol, t-shirt och gympadojor Vi stannade till vid ett vattenfall och rätt som det var så sa han "du, jag skulle vilja fråga dig om en sak" *föreställ er mig, svettig, med gympadojer och ser ut som värta fågelholken* Går ner på knä och säger " jag borde ha frågat det här för länge sen egenteligen, jag vet inte varför jag har väntat så länge, men skulle du vilja göra mig äran att gifta dig med mig"

Senare sa han att han egenteligen hadde tänkt fria idag (den 12)eftersom vi hadde ettårig förlovningsdag i dag, men det känndes inte så kul eftersom vi kom hem igår och är lagom så där jetlaggade...
    Han hadde inte tänkt ut något annat tillfälle att göra det, men han tyckte att det var perfekt där vid vattenfallet

Så...så gick det till

• Gerda

Smartiz

Välkommen och grattis till förlovningen! Det är såååå vackert där! Vi var vid ett vattenfall där... vore häftigt om det är samma vattenfall som ni förlovade er vid! :)

Svar på tråden Sommar 2007 #2