• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • Gerda

Sanasol

Kør ni på samma antal gäster eller kör ni på mindre skala när ni nu flyttar fram? Så dumt utan msn, men men... några veckor till så... :)

• Sanasol

Vi kommer köra precis samma koncept som det ser ut just nu, vi ska väl känna efter någon vecka till! Men ska ringa och boka om kyrkan och fotografen nu i veckan. Måste bara bestämma datum... den helg vi helst hade velat ha, den 17 februari, men då fyller mamma år... suck, så kanske första helgen i mars istället? Hm.... *funderar* 3:e mars?

• Gerda

:)

Ja, viktigast ær ju att boka de fasta punkterna først som kyrka, fotograf och festlokal! Sen kan ni ta lite tid på er att komma fram till hur stort/litet ni vill ha!

• Noomi

Sanasol - Nu blir jag ju lite avis, vill också gifta mig snart! ;) Men som sagt, hade vi satsat på vinterbröllop hade väl hälften av gästerna fryst ihjäl i snålblåsten!

Ringarna går bra, kommer bli klara om en månad ungefär tror jag han sa.
    Lyckades även hålla inne om alla planer för mina kompisar som vär här, tycker jag är värdig en medalj för det! :D

• Sanasol

Noomi

Hihi, de flesta av våra gäster är ju riktiga norrlänningar, så det ska nog bli bra!! Gud, kan se det framför mig, massa kappor och facklor och helt underbart... häst och släde kanske vi ska ha med!!! :)

Japp, medalj till dig!!!

• Noomi

Sanasol - Ja, massor av facklor måste ni ha! Kommer bli jättevackert, och eftersom det hade blivit stressigt i kyrkan under sommaren så tror jag det var det bästa valet.

...men du stannar kvar på BT tills alla sommarbrudar har gift sig va? ;)

• Sanasol

Såklart! Vill ju se alla era bilder och berättelser. Det är ju er jag hängt med, så jag tror nog jag kommer planera mitt vinterbröllop i sommartråden... haha, om det är okej med er??

• Gerda

Det blir jätte vackert Sanasol! Ni får ju garanterat ett ordentligt vinter iaf! :D

Klart du ska hänga kvar - kan va bra att ibland førestælla sig vitt o kyla mitt i alla solplaneringar hær :D

• Noomi

Sanasol - Det går ju alldeles utmärkt, vi kommer nog som sagt behöva kylas ned lite! ;)

Hur ska du göra med klänning nu då när det flyttats fram?Ska du fortfarande ta det i Sthlm i höst?

• Sanasol

Måste ju beställa klänningen i september nästan!! :o Måste nog få mig ner till Stockholm i augusti och prova de AD som jag tänkt på, ska prova någon sincerity också... men tusan... har ni sett någon riktig vinterbruds klänning?? Går ju ha samma som jag tänkt, men tänkte om ni sett nåt fint?

Svar på tråden Sommar 2007 #2