Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Hehe....snart nog får du boka din kyrka! Å då kan du køra igång så mkt du vill med dina brøllopsplaner!
Ja, framførallt behøver jag 2,5 månader till så att jag får mammapenning øht hær i landet! Det enda jag kan gør aær att tænka positivt o hoppas att det løser sig... Eller A får en FET lønehøjning i augusti... ;) Dessværre vet vi redan hur mkt det ær då det ær avtalade ramar som gæller.
Ja, øvermøblera inte! Det ær sååå lætt att det blir plottrigt nær barnen kommer - hur mkt man æn siktar på att plocka undan så kan man ju inte kontrollera den/dem som plockar fram! ;)
Skönt att du bara behöver 2,5 månader till! Vore ju värre om du behövde 8 :D
Det kommer säkert gå utmärkt :)
Sant sant det med kyrkan, tids nog får jag boka och då kommer ju vi fixa festlokal/plats på samma gång så att vi har det klart. Sen ska vi bara enas om alla gäster :D Och jag ska köpa klänningen i USA, som sen kommer få bo hos svärföräldrarna. Annars kommer jag ha provat ihjäl den :D Hoppas verkligen att jag hittar mina ballerinaskor i nån affär annars får vi shoppa dem online första dagen vi kommer dit så jag hinner få dem :)
groups.msn.com/sanasol/brudklnningar1.msnw
Vilken tror ni för vinterbröllop? Kommer ta en helt vit klänning, oavsett modell.
Sanasol
Maggie Sottero, Jorie Ann lägger jag min röst på. Känns som om den har minst släp att hålla reda på i snön ;)
Kommer att ha lakan under vid utomhusfotograferingen, vill gärna ha släp på klänningen!
Älskar jorie ann, men den är nog tyvärr för dyr!! :(
MS Jorie Ann och sedan Pronovia klænningarna får mina røster :D
De andra ær alldeles før gräddbakelse før min smak. Å andra sidan ær ju jag mer modern o spetsig på en å samma gång ;) :D
Hihi, är ju lite halvstram själv...
hittat denna med:
www.bonny.com/index.php&staticfile=gowns.php?id=467&gline=1&start_page=72&featured=N
Men hade gärna haft lite mer släp, sen kanske den är för trist? eller vad tycker ni?
lightfish
Nu TROR vi att 6 månaders heltidsarb. ska ræcka før att kval. sig før mammapenning, men eg. VET vi ingenting eftersom norrmænnen i statliga sammanhang ær dummare æn kokosnøtter (de 5 jag talat med hittills iaf).
Men Hakuna matata!!! så ska jag tænka! :D
Det ær nog en VÆLDIGT bra ide att du stoppar undan klænningen! Så den kænns ny o fræsch æven før dig!
Sanasol
Den ær jætte fin den! Kommer sjælv antagligen att ha en chiffongklänning som du vet. Fin!
Gerda
Kul att någon annan tycker det med! M tyckte det också, men vi är ju knäppa, så man vet ju aldrig ;)
Tänker bara att den kanske är för enkel ifall jag vill ha slöja till... hm...