• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • Sanasol

Min man kommer också ha en bred, 8 eller 9mm :)

• lightfish

Nepp...du har inte sett mina ringar. Har du msn kanske eller en mejladress så kan jag slänga iväg en bild på min oäkta ring som jag har som mall :) Dock fastnade jag lite för titan idag...ser nästan(bara nästan :D) ut som platina ;) Känns som det är mer ekonomiskt men å andra sidan så vill jag ha platina...hmm...

Får se vad vi hittar för nåt i Antwerpen ;)

• Sanasol

titan ser inte nästan ut som platina, ville jag bara inflika, känns absolut inte som det heller! kör på platina lightfish!! :D:D:D:D

• Gabbies

nehe ingen kommentar på min ring.. :(

• lightfish

Sanasol....nej, det är en aning mörkare och ingen som inte håller en platina eller vitguldsring bredvid kommer se någon skillnad. Jag skrev nästan :D

Fast hans ring skulle kosta 1200 kr istället för 5000 kr ;)

• lightfish

Gabbies

Sorry tjejen! Tycker din ring som du fastnat för är riktigt tuff! Kul att inte alla väljer liknande ringar :) Tycker du ska köra på den om det känns rätt i hjärtat!!!!

• Noomi

lightfish - Känner att jag har varit alldeles generös med personliga uppgifter, så jag lägger helst inte ut min mailadress (även fast jag gjort det förut). Vet att några av mina kompisar är här ibland, och vill inte röja allt bara en månad innan förlovningen. :)
    Mailar gärna dig dock om du har lust att lägga ut din!

Och ps, jag röstar också för platina... men jag är ju hemskt partisk. ;)

• Sanasol

lightfish

:D:D:D Nej, rodinerat vitguld och platina är det mindre skillnad på, färgmässigt! :) dock orodinrat är ju nästan som titan.

Hihi, liite prisskillnad! Vad för bredd ska han ha på sin platina?

• lightfish

Sanasol

N ska ha 6 mm bred ring eftersom jag ska ha två på 3 mm, så att det blir lika brett. Dock kanske han får 5 mm för att han har en aning kortare fingrar än mig :D

Noomi
    Förstår dig :D mejla mig: lightfish79@hotmail.com

Svar på tråden Sommar 2007 #2