Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Noomi
Oj vad vi alla längtar efter våra ringar!!! Men det ska bli skoj att se vad det blir i slutänden ;) Sen ska det bli extra roligt att se hur duktig din blivande är :)
lightfish - Provade den andra också nu.
lightfish - Ja, det ska bli kul att se, haha. Han är så satans nervös pga av ringarna bara. Examensprojektet är en fis i rymden jämfört med hur skakis han blir över dom! :D
Noomi
Kan förstå det! Det är ju liksom ringarna ni ska ha för alltid... ;) Men du peppar honom antar jag :D och kommer med små glad tillrop ;) killar behöver sånt ganska ofta, har jag upptäckt ;)
Tjejer, mejlen strejkar :( :( :( Så när mejlen väl ramlar in, mejlar jag er på störten!!!
Dax att ta nattmacka och sova...magen skriker! :D
lightfish - Ja då, jag har full tillit till honom! Säger att jag är övertygad om att de blir alldeles perfekta, annars jävlar! ;) :D
Nu ska jag kolla på Desperate Housewives, sov gott brudar!
HAllå. Jo en del bitar kanske man borde ta i tu med. HAr en 5 månaders son hemma som är mer vild än tam just nu :P Lite svårt att få tid till mycket annat. M2b är inte sådär jättemycket för att sitta och kolla så som jag gör, blir väl att man får göra mycket själv kanske :) Men ska försöka få honnom och hjälpa mig :)
lightfish - Kollade bilderna nu, såg jättefint ut! Stilrent men med lite bling, tjusigt! :)
Skulle ni försöka fixa diamanterna själva eller hur blev det?
SaraV
Låter som här. Min m2b är inte heller särskilt intresserad av att jag hänger här o läser varje dag :D. Han tycker att jag pratar om bröllopet varje dag - konstigt;). Han är rädd att allt ska få förstora proportioner. Att jag kommer att vilja ha värsting festen med alla tillbehör fast vi har bestämt att det vi vill ha är lungt o stilla, buffé, inte massa tal (- möjligen något), mer den stilen...
Min blivande tycker det är kul att planera och diskutera... även om han blir lite förvirrad när jag ändrar saker från dag till dag. :D
Hans största grubbel nu är dock vad vi ska ha för efternamn, det har han stora problem med, haha.
SaraV - Ja, se till att få hjälp med de stora bitarna nu iaf, lokal osv. Är han sen inte intresserad av detaljplanering får han väl vänta med det tills det närmar sig.
Brud år 2007- Jättefin ring till din blivande! Var har du hittat den.. min blivande vill nämligen också ha en med stenar i...