Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Stefans fästmö - Ah, stämplar. Var i en affär som heter Hobby Craft med mina kompisar när de var här. De gick i taker över alla hundratals stämplar som fanns, tyckte det var himmelriket!
Min blivande är dock tacksam över att jag inte har planerat in några stämplar i våra trycksaker, hade kunnat bli väl dyrt ananrs. :)
Vi har väl också fastnat lite, men mest eftersom det inte finns så mycket att göra nu känns det som. Har inhandlat en del redan till bröllopet för att sprida ut kostnaderna. Bl a brudväska, håraccessorar och örhängen. Hade även köpt klänning, men det köpet gick i stöpet pga strul från leverantören.
Hade planerat att köpa skor nu under våren också, men jag måste nog spara pengarna eftersom vi lagt så mycket på ringarna nu, plus att jag kommer behöva alla mina ören till mitt examensprojekt.
en fråga: ska ni båda två har ringar när ni gifter er eller köper ni bara en till bruden?
vi har inte bestämt något runt om han ska ha en till eller inte.. men jag tror att det lutar åt att han ska ha det..
ok.. för jag kom och tänka på det innan.. vi har ju bara tänkt köpa en till mig för jag trodde bara bruden skulle ha en ring.. och killen ha sin förlovningsring bara.. men nu får vi tänka om och se hur vi gör
fast det är ju upp till var och en.. om han inte vill ha en ring till så måste han ju inte..
jag har förresten äntligen hittat en ring som känns bra.. efter mkt letande.. det har varit det svåraste ju.. ni kan se den här: groups.msn.com/GabriellaoChristian/smycken.msnw
Det är bara jag som kommer ha två ringar. Både jag och min blivande tycker det är snyggare med en bredare ring ist för två på mannen.
vi kommer bara att köpa en till mig...
Jag kommer ha två och N kommer ha en, han har hellre en bred än två tunna.Själv har jag hellre två tunna :D med en massa bling-bling :D :D :D
lightfish - Hm, har jag sett dina ringar? Blandar ihop allas så dumförklara mig gärna... men har du nån bild att visa? ;)
Antwerpen... kom just på det. Säger ju att jag är hopplöst dum, haha!