Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Men åh...sno inte alla från den här halvdöa tråden :D :D :D
Haha, den är väl inte så död? Tycker vi roar oss hyffsat bra! :D
Noomi
När du är här, då är den såklart inte död :D Min "buddy" i tidningsträsket ;) Hur går det med ringen? Läste du mitt inlägg ovan? :D :D :D
lightfish - Med en tidning är man aldrig ensam! :D
Schysst att åka till Antwerpen, kan tänka mig att det blir svårt att hålla i pengarna då, haha! Det är ju snart ni ska dit också, planerar ni att inhandla något då eller är det bara för skojs skull och i fall att?
Mina ringar går bra, men platinapriset har tydligen stigit, så det blir dyrare än vad vi trott, sucka! Hur som helst så kommer alla tre ringar (f.ring + två v.ringar) vara klara om några veckor... är det tänkt i alla fall! :D
För oss har allt vänt drastiskt. Från att laga maten själva o hyra bygdegård till att köpa hela paketet från en restaurang.
Så nu kommer vi förmopdligen boka en jättemysig 1700-tals gård i Gamla Linköping i Linköping www.mjellerumsgarden.se om ni vill kika.
Kommer även gifta oss där eller i krokarna, samt åka häst o vagn efter vigseln. Kommer bli så perfekt och så mysigt.
Glömde lägga till att vi ska spendera bröllopsnatten i min mors och hennes väninnas kolonistuga som ligger ett stenkast från lokalen. Kommer mysa till det med stearinljus och rosenblad på sängen, champange på kylning m.m några av våra vänner kommer gå dit och fixa det på kvällen innan vi kommer :)
Cinderella - Hur kommer det sig att ni ändrade er då?
Låter hur som helst jättebra, Gamla Linköping är ju jättemysigt och fint!
Schysst med bröllopsnatt i en kolonistuga också, haha! Vi ska tillbringa den i min blivandes gamla slitna stuga, som förvisso ligger jättefint vid en sjö. Kändes mycket bättre än att behöva ge sig av från något hotell vid 12 dagen därpå.
Noomi
Vi har underbara föräldrar
Jo verkar mycket mysigare att sova så än på något lyxigt hotell. Kommer desuttom ha fika där dagen efter med presentöppning.
Noomi
Så sant som det är sagt, med en tidning är man aldrig ensam och har inte trist :D
Vi ska till Bryssel i Belgien och delvis hälsa på N:s morbror med hans dam och deras två änglar till döttrar och delvis shoppa och äta gott :) Vi tänkte kolla lite i Antwerpen på ringar och hittar vi det vi tänkt oss till rimliga priser så visst :) då blir det ringar!
Vi sneglar också på platina...vill ju ha något som håller hela livet, man vill ju inte byta ring :D
_Cindrella_
Låter som en superbra plan! Lutar åt det vi med, fixa ett ställe som fixar allt :D Vill kunna njuta så mycket som möjligt och inte oroa mig medans proffsen jobbar!
Lightfish!
Så kul att ni flyttar! Så tanten gillade eran lægenhet mao?! Grattis!!!
Noomi... det ska bli sååå kul att se dina ringar! snacka om personligast o mest orginell hær... med tanke på att din smider den åt dig! Hærligt!
:D :D :D
Måste jobba nu.... ;)