• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • Noomi

Gerda - Jag är lika förväntansfull jag, haha! Vill se den nu, nu, nu! :D

• Gerda

Cinderella!

Har just læst ikapp :D Era nya planer låter jætte bra!

Riktigt spænnande nær det hænder brøllopsgrejer på tråden hær! :D

• Noomi

Ja, just bröllopsplaner har ju stannat av lite för de flesta verkar det som (om man nu inte får för sig att ändra på massor som Cinderella och Sanasol ;) ).
    Här händer det inte så mycket, förutom med ringarna då. Hoppas på att kroppen ska krympa ner till en snygg storlek så jag kan åka och prova klänningar i höst och se om de är lika fantastiska i verkligheten som på bild! :)
    Har dock redan börjat våndas över bordsplaceringen. O:s bästa kompis är en underbar kille, men han har väldigt lätt att döma ut folk. Tycker han inte om nån direkt säger han det och sen får personen ifråga inte nån mer chans. Funderar på att sätta honom ensam i något hörn. :D

• Stefans fästmö

lightfish

Inte meningen att sno folk, jag hänger ju i båda!! Det går utmärkt!! :D :D

För min del ligger planerandet lite på is, dels för att jag har så mycket med uppsatsen som ska vara inne om 13 dar (aaah! Borde skriva på den, inte här!! :() och dels för att vi båda kände att det vore bra med en liten paus. Men på lördag ska vi in till stan o titta på papper o stämplar för att göra kort!! Längtar!! :D

Nästa grej att boka är nog maten för vår del... Ska ta tag i det så fort uppsatsen är inne, vågar inte börja nu... Sen i somamr tänkte jag kolla runt med frisörer, o så kolla på blommor i augusti, när man ser vad som finns i butikerna då. Och inte att förglömma, bröllopsnatten! Jobbar på Turistbyrån så tänkte kika runt på fina hotell o även kolla möjligheterna att få rabatt... :D

• Stefans fästmö

Cinderella

låter jättemysigt! Vad kul!

• Tofflan

Jösses! Här går det undan! Ny tråd redan lång tråd och ny lista!
    Slänger väl upp mig på listan då.

Cinderella_ Linköping 070519
    Brud år 2007, skåne 070526
    Tofflan, 070616
    Brud_juni2007, Sthlm, 070616
    Helmina, Hålta 070623
    Harelis, Göteborg, 070630
    Dalabrud-07, St.Skedvi 070707
    Gabbies, Västerås 070707
    Gerda, Örebro, 070707
    juli07,Märsta 070707
    Lioness, Vasa (Finland), 070707
    Lightfish, Sthlm, 070714
    Trollungen,Kalmar 070714
    brud20juli2007 Färila 070720
    SaraV, Sandviken 070721
    Smartiz 070804
    Stefans fästmö, Kungsbacka, 070804
    Gudinnan, Västers, 070804
    Aroree, Sthlm, 070811
    Annisen, Ljungby, 070825
    Noomi, Halmstad, 070825

• lightfish

Gerda

Japp, damen gillar verkligen vår våning som hon säger :D Så nu blir det flytt i sommar, månadskiftet juni/juli blir vi stolta innehavare av 110kvm :D :D :D

Ska blir så kul att fixa eftersom vi verkligen VET att vi kommer bo där en längre tid :) Då kan man liksom lägga ner lite tid på att fixa golv och lister, se till att alla rum och garderober är tipp topp fräscha.

Mina bröllopsplaner, tja, jag totalspikade nu att det blir den 14:e och inte den 7:e. Känns som om jag inte orkar tjafsa om datum mera och att mer antagligen är ledigt då ;) Annars känns det som allt står på hold..ändå tills jag får boka kyrka :D

• Sanasol

Hej flickor!

Herregud vad det är mycket i skolan nu innan avslutningen, suck suck!!! :(

• Gerda

lightfish

Ja det ær hærligt att veta att man får bo kvar en længre tid - då orkar man stælla in sig på att det ær hemma och mys :)

Våra brøllopsplaner står inte alls høgt på listan! Ær sååå mmkt annat som kommer føre just nu (typ hitta mina favorit skor som passar min favorit kjol innan jag inte kan ha den længre ;)) :D

Fick just reda på att mitt vik. tar slut 1 juni dessværre...så det blir att børja på nåt nytt uppdrag sen och ett nytt føretag... *sucka* Nåvæl, tyur att man ær ung och flexibel! :D

• lightfish

Gerda

Precis, N vill dock övermöblera lägenheten på en gång men det kan han glömma, tycker om när det är lite rymd mellan sakerna. Tids nog när det blir smått så kommer det bli saker överallt ändå...:D

Det där med att leta saker i kartonger, åh...det är ett helt företag :( Förstår att du vill ha dem innan kjolen inte går att få på.. Man vill ju vara fin när man väntar smått... ;)

Trist att vicket inte blir längre :( Men som sagt, du är ung :D Men hoppas du får ett 6 mån. vik på nästa ställe för sen är det ju ändå dags för bebba :)

Det är så mycket som SKA hända så jag börjar känna mig riktigt otålig...

Svar på tråden Sommar 2007 #2