Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Nej, jag kan nog inte säga att jag sett någon "vintrig" bröllopsklänning som jag tyckt varit så fin. Jag tycker nog det är bäst att ha en "vanlig" och sen satsa på varmare ytterkläder istället. Finns ju jättefina vita kappor t ex.
Ja, har hittat en jättefin kappa!
www.partyworld.se/bilder/04s.jpg
Vet dock inte vad den kostar ännu, men får kolla när det närmar sig!!
Hej, det var verkligen en snygg kappa du hittat, hoppas den inte kostar för mycket för er.
Sanasol
Den kostar ca: 3500:-
Sanasol - Jepp, det var den jag tänkte på! :)
Sparade den bilden när jag själv var lite inne på vinterbröllop, jättesnygg!
Ah, 3500 kr var ju okej, man kan ju sälja den efteråt så... man borde ju kunna få tillaka en slant!! :):):)
Hihi... synd att vi inte ær samma storlek så had edu kunnat låna min vita kappa! Den går nedanfør mina vader, insydd till kroppen och vidare nertill o passar vinterklænning jættefint ;)
Men den blir før kort før dig dessværre och så ær den en 36:a... *typiskt*
Gerda - Fasen, man kan ju varken låna skor eller kläder av dig! ;)
Hihi, ja den blir nog lite för kort för mig skulle jag tro! Men har en naturvit jättefin duffel med stor huva, kanske att det skulle kunna gå och använda på bröllopet? Blir nog dock vitare om jag kemtvättar den lite! ;) Man måste ju se, men skulle vara fint med en hellång... *drömmer*
Du får väl ta med dig duffeln när du åker och provar klänningar, kan nog bli jättefint!