Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
lightfish - Ja, jag vill se! Lägg in ett meddelande imorgon om du inte fått den så gör jag ett nytt försök. :)
han vill nog inte ha så många stenar som det är på ringen utan tre små 0,02 han vill ha antalet stenar som symbol för vår familj. en för mig och en vardera för våra barn.
vi får se hur det blir när det är dax att beställa ringar. Blir ju inte förrän till hösten/vintern.
hur ska era ringar se ut?
Jag kommer ha en enstensring som förlovninsring och vigselringen är i platina med kanten i gult guld. Min blivande kommer ha likadan ring som min vigselring.
Brud år 2007
www.titanringar.com/slata_plain.htm
Den som är 6 mm och sen ska den vara blank, där ligger jag i vad jag vill ge till min älskade N i förlovningsring. Han ville helst av allt ha titan från början men jag sa nej ;)
lightfish
är det den han ska ha? fin modell!
Noomi
ska inte förlovningsringen vara i platina?
låter spännande med platina och guld.
själv har jag inte bestämt mig om mina rintar (vigselringen) ska vara helt i vitguld eller ha den smala delen i vitt och den breda delen i rött. var inne på guldvarufabriken och kolla och fick se den kombinationen och det var super snyggt.
lightfish
synd du inte kan visa här, blev ju nyfiken.
Brud år 2007
Jag tror det, beror på vad herrn säger imorgon när han kommer hem från Sandhamn :) Men det är en sån ring som han själv har pratat om men jag har sagt att jag vill ha vitguld eller platina, nu har jag dock ändrat mig och vill hellre ha platina. Men platina är inte gratis och då kan ju titan vara en kompromiss :D
Tjejer! Prova mejla anna@arbin.nu istället, då får jag kanske mejlet. Och ja...Brud år 2007 och Noomi :D
Brud år 2007 - Jo, förlovningsringen är också i platina (som tyvärr tydligen har stigit i pris nu, suck).
Ja, i mitt huvud är platina med en kant av gult guld jättefint, får väl se hur det blir i verkligheten. :)