Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Tror jag kommer ta den 1/4 diameterstorlek eller 1/2 mindre... ska prata med smeden först! :)
Ja, han ska ju ha nog med erfarenhet för att kuna råda i den frågan. :)
Noomi - tja, vi ær ju flickor av den moderna tiden! ;)
Sanasol - Det ær jætte svårt med ringstorlekar - særskilt om man ær viktpendlare. Funderar ju sjælv på att vænta med ring till efter grav.o amning ær klar - men det betyder ingen ring på brøllopet - och det vill jag inte ha heller. Kør jag safe och har samma som førlovningsringen på storlek 16 så ramlar ringen av nu vældigt lætt! Men tænk om grav.kilona inte førsvinner - inte kul att ha ringen i som ett hænge direkt!
1mm ær rætt stor skillnad ringmæssigt. Hur stor ær ringen han skickat dig egentligen?! Om det kænns så pass stort? Ringen ska ju inte kænnas før mkt på fingret - men det ær också en vanesak - man vænjer ju sig æven vid før tajta ringar? men flæskvalkar på fingrar ær så fuuuula! :D
Jo, jag menar det! ;)
Gerda - Haha, ja valkar är inte snyggt. Tänkte på det när jag provade mina tidiga modeller... herrejävlar vad tjock man såg ut! :D
Kom tillslut fram till att den yttre ringen fick bli 1/4 större för att slippa det problemet.
Hm, kanske inte ska göra den så mkt mindre då, det är inte alls fint när det valkar sig på fingret...Den ring jag fått nu är 3/4 stl större än min gamla... men jag funderade på om det kanske räckte med 1/2-1/4... hm...
Han hinner inte skicka fler modeller då? För att vara på den säkra sidan menar jag.... det är ju en hel del pengar ni ska lägga ut.
:D :D :D
Nej, valkar ær ingen vacker syn på fingrar ;)
Han har ju redan skickar två! ;) Nämen jag tror pyttelite mindre än denna är perfekt faktiskt... men samtidigt, hellre lite stor än lite liten... hm...
Jo, fast du är ju fortfarande inte säker på vad du ska ha för storlek... då kanske det är bättre att prova en som är 1/4 mindre, större eller vad du nu tror passar. :)