Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
helmina
Jag tror han är lite lika faktsikt :)
Eller tycker nog att jag gör för mycket, för tidigt :)
Noomi
Ja jag ska nog försöka ta tag i dom större bitarna.
KAnske man känner att det bir mer riktgt oxå :)
Oj oj oj vad ni skriver!!!
:D :D :D
Bara bra... då har jag lite att læsa under dagen nær det blir lungt! ;)
Hej Gerda din smitare! ;)
Är ni klara med flytten snart så du kan återvända till oss?
:p
Noomi
Flytten ær klar - eller det ær flyttlådor kvar... men nu nær vi bara har 2 bokgyllor så finns en massa bøcker utan hem :( Men vi finner ut en løsning snart nog.
Brøllopsplanerna ligger sååå mkt på is... och værre ær det att vi lockas av att køpa springsteen biljtter fr en kollega... men 1200/st kænns lite saftigt - nær jag tænker på ring, barnvagn och fotograf osv osv.... :D Før ska man på konsert så ska det va en helkvæll - med god mat och dryck (cola før min del ;)) gott att knapra på under konserten....osv osv... Gahh... vill vara riiiik!
Gerda - Känner igen det där. Vi är jättesugna på att sticka till Asien i höst och resa runt lite, men sen när man börjar tänka på allt som ska ut till bröllopet känns det inte så realistiskt längre, suck!
Noomi - precis! Alla dessa prioriteringar kan va rætt trøttsamt! ;) Men men.... Vi blir ju gifta (snart ;))
Gerda - Ja, vi får väl se det så. ;)
Känns lite segt med planeringen nu, så när jag är klar med skolan hade jag tänkt sätta igång och pyssla lite med designen på inbjudningarna.
Kommer ändå få krupp eftersom jag under i stort sett hela juli får tillbringa mina dagar utan TV och bredband... så jag behöver lite sysselsättning. :D
Noomi
Stackare! Vi har varit utan telefon i en vecka nu, teknikern kom imorse så jag hoppas att allt fungerar som det ska. Bredband har vi ænnu inte... och det ær sååååå tråkigt!
En hel sommar utan *stackars did!*
Hej!
Fårr provringar i samma bredder som mina idag från Lennart, han är engegerad till tusen så att storleken blir helt rätt.
De känns lite för stora, eller de faller inte av men... håller ju på att gå ner i vikt också, kör viktväktarna ju... så när jag är färdig med det kommer ju dessa falla av... vilken stl ska man ta? en mm-stl mindre borde kanske räcka??
Gerda - Ja, buhu... kommer bli så tradigt! Haha, vad sorglig man är egentligen! ;)
Sanasol - Har ingen aning, är ju jättesvårt att säga vilken storlek man kommer att ha så småningom. Likaså om man ska beräkna ökat omfång i samband med graviditet och ålder. Tyckte det var hysteriskt svårt att bestämma storlek, hoppas att det blev rätt tillslut.