• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • Sanasol

Mmm, vore bara skönt att slippa storleksjustera ringen i efterhand!! :)

• Gerda

Du kan inte prova storleken i stan? Å jæmføra med det mått som du har nu?

• Sanasol

Fast grejen är den att det inte är bra att prova ut med ringmått, utan det bästa är att prova med samma bredd som man ska ha, annars blir det inte helt rätt.

Dessa känns inte så tokiga trots allt, men jag är lite svullen just nu också så jag vet inte om det är det... hm... kliar som f*n med, allergin... måste ta av dem.

• Noomi

Ja, fast jag menade ju inte ringmått, och inte Gerda heller gissar jag.. utan riktiga ringar från stan (om du hittar någon med rätt storlek och bredd) eller om smeden kan skicka fler modeller.

• lightfish

Oj vad ni skriver :) Jag var på en BT-fika igår, var riktigt trevligt!!! Bara synd att ni tjejer bor så förbaskat långt borta!! :(

Nåja, jag hoppas ni alla hör av er om ni är i Stockolm så vi kan fika!!! :D

• lightfish

Precis ;)

Klart jag meddelar dig om vi drar till Oslo över helgen, det är liksom givet att en fika/middag med dig är inplanerad :D

• Noomi

...eller London! :D
    Nåja, jag flyttar ju hem om ett par månader och planerar att invadera Linköpingstjejernas fikor. Men en tur till Sthlm eller Oslo känns ju inte heller avlägset. ;)

• Noomi

lightfish - Tack för bilderna! Skrev inlägg lite längre bak... :)

Svar på tråden Sommar 2007 #2