• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • lightfish

Tjejer!

Har fått världens lägenhet! Jag och N har haft oförskämt tur!! :D :D :D Vi ska byta lägenhet med en dam i huset :) och hennes är en 3:a på 110kvm och öppen spis medans vår är en 2:a på 58kvm utan öppen spis :D
    Visst är det en hyresskillnad men den är inget att prata om!! Lycklig är jag iaf!

• lightfish

Noomi

Japp, efter lite om och men så hittade jag den :D Ska dock e min kära tärna släpa med sig tidningar åt mig när hon kommer i juli: de är såååå mkt billigare där än här :(

Åh....avis på ringarna... Jag har ju ingen förlovningsring...än. Men det kommer, frågan är ju bara när ;) Nu är det inte så länge kvar för er förlovning eller hur?

• Gerda

lightfish

Såååå skønt! Jag kan inte ens førestælla mig hur så många kvm ser ut nu! ;) Vi bor ju i en STOR 60kvm trea nu! ;)

Njut av den øppna spisen och RYMDEN!

• lightfish

Gerda

Tro mig tjejen! Det SKA jag! :) Bara längtar tills vi får flytta in!!! Vi ska prata med henne så snart som möjligt om när, vill egentligen inte flytta förrän i slutet på juni men det kanske blir tidigare, huvudsaken är ju att vi får lägenheten!!! Känns så skönt att vi kommer kunna ha gästsäng :) Och två toaletter :D :D :D Lääääängtar!

• Sanasol

lightfish

GRATTIS till lägenheten, lät helt underbart!! ;)

• lightfish

Sanasol

Tack!!! Den kostar inte så mkt mer än den vi har nu och man vet aldrig när man får en sån här chans igen, så lika bra att ta den! Sen ska det bli hur skoj som helst att inreda den :)

• Sanasol

Ja, man får ta chansen! Vi flyttar ju också snart, till en fyra!! :o Älskar att inreda, så det kommer vara svårt att hålla hårt i pengarna till bröllopet!! ;) Men bröllop ska det ju bli 070707!!! :D

• lightfish

Sanasol

Hur stort var det ni flyttar till? :) Jag gillar oxå att inreda men vi har det mesta, kanske blir det ny gardin till nåt av rummen men annars så har vi allt utom ett stort matbord :) Sen blir det små saker som porslin t.ex. Men vi kommer ju båda att jobba heltid året ut så vi klarar både lägenhetssaker och bröllopssparandet :)

• Gerda

Hihi... månag av oss som rør på hemmapåkarna nu!

Vi har redan allt hemma, hade gærna køpt nytt vitrinskåp och vardagsrumsbord... men vitrinskåp får inte plats och vardagsrumsbordet vi tænkte oss ær lite før dyr nær man ska ha en liten som ska klippa, klistra o måla om några år :)

Så jag har satt igång projekt måla om... men A tycker att vi ska vænta till jag kan andas igen.... *blæ* :D

• Sanasol

Det är som sagt en 4 r o k, men den är inte så himla stor, ca 80 kv m. Men den är ljus, byggd 2001 och har stort kök och badrum. Underbar är den! :) Vi vill också köpa ett större matsalsbord, vi har kollat ut en grupp på EM som är i ek, och sedan stolar till det! Så fint är det, men vi får se när vi "tar oss" råd!! :)

Hihi, vi ska nog också lyckas ordna allt faktiskt, på nåt mysko vänster så brukar vi ju göra det!!! :D

Svar på tråden Sommar 2007 #2