• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • Noomi

Cinderella
    Ja, det är klart... så måsta man ju också tänka. Glömmer bort det ibland! :D
    Är så sur för att de märken jag vill kolla på bara finns i småstäder långt bort åt skogen eller inte i England överhuvud taget. Måste vänta enda tills i höst innan jag får en brudklänning på mig, suck!

(dagens i-landsproblem)

• Fru Cinderella

Noomi

Lite tråkigt... men dagen kommer ju i alla fall o det är ju huvudsaken :)

jo plus att jag alltid drömt om att få ha en stor sak på min bröllopsdag. Även fast den fårn forever yours är riktigt snygg på mig. Men man ska väl följa sitt hjärta *ler*

Sen att få komma undan med 1500 vore ju underbart.

• Noomi

Cinderella
    Men den nya du spanat in skulle du inte ha möjlighet att prova eller?
    Du får väl väga för och nackdelar, se ut som en kalaspingla till ett lite dyrare pris, eller förmodligen se ut som en kalaspinga lite billigare.
    ... eller nåt. :)

• Fru Cinderella

Noomi

Nej det har jag tyvärr inte. Men de erbjuder sig att skicka bilder på klänningen innan de skickar den. Sen kan jag sälja tillbaka den o få betala 30% av den.

Men jag tänkte som så att om jag inte trivs med den så kan jag säkerligen sälja den här i sverige för en tusenlapp. Så då köper jag nog forever bridals klänningen.

• julibrud2007

noomi tack för de
    när ska ni gifta er?

• Noomi

Vi gifter oss 25 augusti och ska förlova oss om drygt en månad. :)

• julibrud2007

noomi jaha
    har ni gjort mycket ni andra eller?
    Här har vi inte gjort nånting alls.. känns som man kanske ska börja ta tag i lite nu eller?
    Usch jag är så himla nervös.. får en klump i magen varje gång jag tänkter på att vi ska gifta oss nästa år!!!

• lightfish

julibrud2007

Vissa har hunnit boka kyrka och festlokal medans andra, som jag, inte får boka kyrka ännu: nästa års tiden släpps inte förrän i juli till den ena och i oktober (!!!) för den andra... Så, jag ligger lågt men funderar på att preliminär boka 2 lokaler som vi kan tänka oss :)

Noomi
    Hur går det med ringar och din planering? :) Du skulle ha besök till helgen eller hur?

• julibrud2007

lightfish: ja ok.. ja det är kanske dags att man kollar upp lite ialla fall

• Noomi

Haha, det är inget att vara nervös för (säger hon som antagligen kommer balla ur totalt sista månaden).
    Slappna av och njut av att du ska gifta dig med din kärlek istället! ;)

Jo, vi har hunnit med en del.. har bokat lokal, fotograf och liveband. Har väl det mesta klart i huvudet vad det gäller kläder, frisyr, utsmyckning osv. Köper grejer efterhand för att allt inte ska hamna i en klumpsumma nästa år.

Det som är mest brått med är väl lokal (beroende på var ni bor), vet ni var ni vill ha festen så är det bara att ringa!

Svar på tråden Sommar 2007 #2