Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Kikar in i den nya tråden lite.
Har varit lite deppad ett tag.
Sambon friade i oktober. Vi var utomlands i november. Jag blev arbetslös i december.
Så jag var inställd på att skjuta på hela bröllopet tills vi har mer pengar. Men förhoppningsvis har jag fått jobb! Får besked om det idag!
Blir det så, så sätts planeringen igång på allvar!
Kyrkan, prästen och festlokalen är ju redan bokade.
Våran budget blir nog ganska hög, runt 80 000:- tycker jag det ser ut som, utan resa då. Men då bjuder vi en hel del folk, ca 120-130 st. om jag inte missminner mig
Vår budget är lagd på ca. 20.000 exkl catering. Det blir knapert, men ska gå!
Allt vi vill är att vara gifta när sommaren börjar nästa år :)
Hej hej.. får jag också vara med i detta gäng? vi bestämde häromdagen att vi ska gifta oss den 14/7-07 och jag är såå nervös nu känns som det är mijoner saker som ska planeras in vet inte var jag ska börja bara
julibrud2007
Stort grattis till er!
_Cinderella_ TACK
Här är en till som gärna dyker in i denna tråd. Vi bestämde igår att vårt bröllop blir den 16 juni 2007. Jag längtar redan massor ju! Jag är så uppfylld av detta nu så det känns som att jag inte kommer kunna tänka på något annat tills dess. Ni som planerat lite längre än jag, säg att det lägger sig lite grann! Jag kommer ju bli tokig annars
Wow
Föll pladask (igen idag), funderar seriöst på att beställa den till hösten från ebay. 1500:- med frakt o underkjol.
groups.msn.com/LadyCecilia/klder.msnw&PhotoID=438
Finns två bilder till, en till höger o en till vänster om ni är intresserade...
återigen, WOW
Cinderella - Haha, du verkar ju inte ha några problem med att hitta klänningar du gillar iaf! :)
Fast jag tycker nog att den andra är snyggare, Forever Bridals var det väl...
Noomi
Nej jag blir galen i allt :)
Men beställer jag så här så sparar vi 3000:- på budgeten vilken är väldigt tajt.. så.. uscha.. ja ja det blir ett senare problem.
Och välkomna och grattis julibrud2007 och Tumse!