Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Vi räknar med 40-45000 (kan bli 50 men inte mer), och då är bröllopsresan inte inräknad, eftersom vi hoppas på att få i alla fall delar av den i present.
Gerda - Jag njöt av shoppingen, vet du vad jag hittade? MS Weddings!! Äntligen en butik som beslutat sig för att ta in den, bra var den också!
Men eftersom det här var Spring issue antar jag att den bara kommer ut fyra ggr om året eller?
Åh så roligt!
MS var slut ÖVERALLT i Örebro *suck* så jag måste beställa den via internet!
Nu är flyttgubbarna här och jag tycker såååå synd om dem!
Oj så märkligt, mitt budgetinlägg kom mitt i den seriösa diskusionen! Sorry
Eh, låt dem jobba! :D
Själv håller jag på att bröllopshamstra. Läser mina tidningar, kollar klänningar på nätet och funderar på menyer... allt för att överleva tors-sön när mina kompisar är här och jag knappt får tänka bröllop.
Hur ska det gå.... :D
Noomi
Försvann förut.... det kändes dumt att sitta vid datorn när de flyttade! :) Det mesta är i nya lägenheten om än i huller om buller, internet ohc telefon tar några veckor!!! *gahh* men jag BT:ar lite på jobbet när jag får möjlighet.
Kommer ju ändå inte planera nåt med bröllopet de närmaste månaderna... bara läsa och njuta av er andras framsteg o planeringar :D
idag har jag bestämt precis vad det är jag ska beställa från calligraphen o allt som allt kommer det att gå på ca 1000 kr.. inte så farligt för servetter med tryck (både middag o kaffe), ballonger med tryck, strumpeband, band med tryck (till inbjudningarna), rosenblad.. tror att det var allt..
:)
Vi kommer ha linneservetter, tycker inte alls om pappersservetter, annars är det ju en fin tanke med personligt tryck. Eventuellt kommer vi brodera våra, ifall vi orkar vill säga. Men hjälps jag, svärmor och mamma till så ska det nog gå! Blir nog vårt monogram då.
Vi tänkte dekorera med murgröna, rosor och blockljus i vitt. Är det någon som hört att murgröna på bröllopet skulle betyda otur??
Har tänkt sluta vara sockerberoende nu, d v s jag vill komma i en brudklänning i icke-tjockis storlek och se bra ut!!!! :):):)
Gerda - Det är lugnt, och jag hoppas verkligen vi kommer få se dig här ibland trots flytt! :)
Sanasol - Har sett här på BT att murgröna tydligen ska betyda otur. Vi hade tänkt att ha det från början, men nu blir det nog inte så. Men det beror _inte_ på hurvida det betyder otur eller inte, sånt bryr vi oss inte om som tur var.
Hihi, tror vi kommer ha det ifall vi fortfarande vill det när det är dags! ;) Man kan ju inte bry sig om sånt trams! Samma sak med något gammalt, något fått, något lånat, något blått... kommer VERKLIGEN INTE ha nåt blått, och definitivt inget strumpeband då jag tycker att detta är direkt osmakligt... och blått, nja, gillar det helt enkelt inte!