Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Noomi
Går den på bio nu alltså?
Cinderella- Ja, här i England... men jag kollade upp premiären för Sverige, verkar som den blivit uppskjuten till 1 november, haha. Lite skumt att den ska dröja så jädra länge.
Jag kommer dock köpa DVD:n, så du kan få låna den på träffarna i höst! ;)
Noomi
oki tack, får man ta o kolla upp.
Blivande brud 07: Kul att ni beställt ringarna! Nyfiken som jag är så vill jag ju gärna veta hur de ser ut också!
(Vet inte om du skrivit det tidigare kanske, men jag orkar inte leta igenom tråden...)
Idag har jag shoppat lite, örhängen till bröllopet och Jelly Beans till idag... utmärkt utdelning! ;)
Blivande brud 07 - Är också nyfiken på ringarna!
Och så var det måndag igen och skola. jaja, ska väl inte klaga bara 2 veckor kvar. Jag har nästan fixat färdigt vårat vigselprogramm. Kan inte bestämma vad jag ska ha för färgtema??? Förslag? Julimånad, varma ljusa färger?
Vårt färgtema blir grönt.
Jag kommer att ha grönt på vissa delar av min klänning, gröna stenar i smyckena - som jag förmodligen kommer att göra själv, buketten ska bestå av bla prästkragar, dekorerar med björkkvistar mmm. :)
Hej tjejer!
Inte varit aktiv på ett tag nu, tusen andra saker att tänka på med skolan och flytten!! Inte mkt bröllopstankar nu för tiden!
Snart kommer mina ringar, ska skicka tillbaka ringmått som jag lånat idag! Härligt ska det bli att få se min underbara skapelse!!!
hej allihop! har vart inne här förut (eller ja, inte i just denna tråden då ;)) men det var ett tag sen nu. har inte hänt så mkt dock. men nu har det äntligen blivit vår, så nu e d dags å åka runt å kolla in lite kyrkor. tar gärna emot tips från er vilka som är värda att kolla in. e alla här från gbg, eller e det utspritt i landet? vi bor i gbg å vill gifta oss i en liten kyrka, gärna lite lantligt. dvs inte mitt inne i majorna eller så. blivande vill gärna att det ska va grönt runt omkring å helst en sjö. inte så himla lätt å tillfredställa utan att det blir för långt att åka kanske...
Vinkar till alla!
Hemma fr Sverige och stressar med flytten! Lasset går iväg ikväll och vi har sååå mkt kvar att fixa med... framförallt övertyga el o telelev. att vi faktiskt är skrivna i norge och därmed borde få el till vårt nya ställe!!!
:D :D :D