Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Nu har jag också hittat hit.
Jag och min blivande planerar också vårt bröllop till sommaren 2007. Mycket mer än så är inte bestämt.
Så där.. nu börjar jag sväva ner på jorden efter igår, underbar kväll.
O ikväll blir det o ta itu med de ovetande svärföräldrarna.. lite smårädd kanske :)
Iliana välkommen hit o grattis.
Cinderella - Grattis än en gång!
Lycka till ikväll, förstår att du är nervös! Jag är också grymt nervig och vi ska inte ens ta det öga mot öga eftersom vi är utomlands utan skicka ett kort.
Noomi
Åhh.. jag vill också skicka ett kort :)
Hej alla!
Jädrans vilken fin dag det är idag! Har suttit på balkongen hela fm och såklart spann tankarna iväg på bröllopsplaner (verkar vara det enda mitt huvud vill syssla med - kan det vara våren tro?).
Har börjat fundera på färgtema - eftersom det är över ett år kvar kan man ju inte göra så mkt, men det är ju positivt att kunna hitta saker pö om pö - sprida ut kostnaderna lite så att det inte svider lika mycket. Och då är det ju bra att hålla sig till ett färgtema så att allt inte blir helt brokigt.
Men det är ju det som är mitt problem - JAG ÄLSKAR MYCKET FÄRGER!!! Så kombinationen jag kommit fram till hittills ser ut så här:
Gammelrosa/Ljusrosa
Turkost
Orange (mer mot gult än rött)
Chokladbrunt
Creme/Benvit/Champanje/Vit
Grönt/Ljusgrönt/Limegrönt
Tror ni att det blir HELT crazy?
Jag (vi) skippar färgtema, och försöker bara köar samma stuk på allt i stället... kan ändå inte begränsa mig (oss) till 2-3 färger... så det blir gult/orange/rött/svart/silver(smycken)/ljusgrönt/gröna blad
Sen har jag ingen aning om vad tärnan ska ha på sig... har en klänning som hon förhoppningsvis kommer i, och den är turkosblå och vinröd. Men jag har inte tillfrågat henne än, vill avvakta lite, så vi får se om det blir den klänningen eller något annat.
Har vart hos svärföräldrarna på middag nu och berättat om förlovningen och bröllopet. De vart hur glada som helst. Långt över mina förväntningar. Så underbart lyckat :)
JAg ska gifta mig sommaren 2007 jag med. 7 juli har jag planerat. Fast vi har inte bokat nån kyrka ännu.
Ska förlova oss i juli, har beställt ringarna idag!
Cinderella - Gud vad kul för dig, måste kännas jätteskönt!
Igår var vi och kollade på bröllopsfilm, Confetti. Ni _måste_ gå och se den, helt hysteriskt rolig!
...och man börjar fundera på om inte musikaltema är en ypperlig idé ändå. :D
tack för tipset om filmen..