• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • Sanasol

Hihi, nej nej! Jag vet precis vilka du menar, men vi använder inte ens såna när vi har middag hemma för vännerna, därför skulle det kännas totalfel på vårt bröllop! Även om jag tycker att de tryckta romance gör är rött fina, så vill vi ha det där klassiska, lite lyxiga med linneservetter. :):)

• Gabbies

japp, de e bra att alla e olika.. :)

• Sanasol

Ja, guuuud ändå vilka trista bröllop det vore annars!! ;)

• Blivande brud 07

Sanasol
    Du har inte nåt monogram på internet så jag kan få se hur det ser ut?

• Sanasol

:) Tack, har dock inte kvar så många... gjorde massor där ett tag! :)

• Clobberella

oj vad ni pratar, jag hinner ju knappt med att läsa!

• Stefans fästmö

Hoppar in med ett budgetinlägg: Vårt kommer nog hamna på ca 70 000, med 80 gäster, bygdegård o catering. Det är inkl allt utan resan, vi kommer nog önska oss pengar till den o så får vi se vad vi har råd med... Förmodligen betalar våra föräldrar festen o vi kläder o sånt runt omkring, så att vi själva står för ca hälften av budgeten.

• HarElis

våran budget är lagd på 40 000 som max för 50-60 gäster men inte kommit så långt vet hur ja vill ha det men inte hur ja ska genomföra det... har hyrt bygdegård hela helgen med sovplatser å porslin för 1000kr så där kom vi undan billigt =) jobbigt å planera bröllop på distans

Svar på tråden Sommar 2007 #2