• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • lightfish

Gerda

1200kr för ett par skor... :D Tror inte att jag skulle få igenom det köpet heller med tanke på hur mkt skor jag köpt ;)

Men visst...det svider varje gång jag går förbi Karen Millen och ser alla fina skor... Dock kan jag inte köpa dem, tillverkas inte i 42 *s*

Nåja, mina vita ballerinaskor som går att färga efter bröllopet blir så bra så :) Slipper få skoskav och kan titta N i ögonen när jag säger "ja"

• Gerda

Hehe... det ær just storleken som ræddar mina skobudgetar! :D 35: or ær inte heller så lætt att få tag på... Så jag hoppas mest att 35: an førsvinner eller redan såld... så behøver jag inte tænka på skorna mer :D

A har føreslagit att vi vigs vid trappan... så står jag 3 trappor høgre... ;)

• lightfish

A är söt han :) Min har sagt att det är klart att jag ska ha klackar om jag vill men grejen är den att ryggen mår bäst i låga :) Sen vill jag gärna se honom i ögonen, inte i håret ;)

• Tumse

Ja, 1200 är kanske lite väl mycket. Jag måste nog också försöka hålla mig till 500-600 för jag tror jag behöver ett par mer bekväma till kvällen. Så jag kommer ju få köpa två par. Det hade definitivt varit svårt att motivera

Sen handlar det ju såklart om hur bröllopsaktiga skorna är, vissa kan man ju ha på lite finare kalas sen också. Då är väl 1200 helt ok eller?

• Gerda

Tumse

Precis så førsøker jag øvertyga Andreas... men jag har redan før många såna "fina tillfællen" skor... tyværr. Nåvæl, jag kanske vinner på lotto - då vet ni vad jag køper først av allt! :D

Lighten

Ja, låga passar nog bæst før ryggen om du ska orka hela kvællen? Mina ær ændå låga pga. fotbollsvrister... max 3cm høga haha...Jag skulle behøva 20cm :D

• lightfish

Gerda

Märks att vi pratar mkt på messenger :D med tanke på att du skriver förkortningen ;) Nåja, jag har varit på G att skriva ditt namn mer än en gång men stoppat mig själv :D

Jag har några par skor för "speciella" tillfällen men har, hör och häpna, lyckats hitta dem _billigt_! Det ena paret är från Din Sko och kostade 280kr. Slipin skor med ca 3cm klack med strassstenar på :) Dock funderar jag på att hitta två par i USA för mina kanoter till fossingar :D Ett par ljusa och ett par mörka.

• Gerda

lightfish

Hehe :) Ja, man tænker ju med "riktiga namnet" nær man skriver... ups ups!

Ja, Finns så mkt mer skor att vælja bland i USA! Jag blir sååå sotis att ni ska åka! :D Ja... skor kan man hålla på med hur længe som helst och tråna... ska vara glad før att Esprit skorna jag suktat efter gick att efterbestælla i 35... så nu står dem hemma och ær så vackra... så fina streetskor så.. fast nu ær det ju urvarmt ute :D

• Stefans fästmö

Helmina

Kul! Hoppas inte mor din får se den/dem då... :D

Våra bröllopsplaner är helt officiella, jag började berätta för folk så fort vi hade bestämt datum (dvs januari..) :D Kan inte hålla på såna saker, måste prata!! Det var svårt bara att hålla förlovningsplanerna hemliga, o det var bara två månader... Jag är mycket mer babblig än m2b, så min familj o mina vänner vet mycket mer än hans. När jag tänker på det vet säkert inte hans kompisar ens att vi ska gifta oss, han lär inte ha sagt nåt... Men det är inte för att det är hemligt utan för att han inte är sån att han berättar sånt, o de är inte såna att de frågar...

• Gabbies

haha jag kunde inte va tyst så när vi bestämde datum förra sommaren så fick nog alla höra det på en gång.. :)

• Sanasol

Vi berättade i samband med förlovningen, var inte tänkt så, men eftersom alla känner oss och vet att vi ser förlovning som nåt som man gör när man verkligen TÄNKER gifta sig... så frågan kom rätt snabbt när de såg ringarna!! :D:D:D:D

Svar på tråden Sommar 2007 #2