Hej tjejer, här är en 5 augustibrud till. Jag har så mycket att göra idag att jag blir alldeles apatisk, bara sitter och läser på forumet istället för att ta tag i allting..
I alla fall: ska beställa cake topper, trycka upp vigselprogrammen (efter att jag pratat med kantorn, som jag inte har numret till, och församlingen har telefontid kl. 15-16:30, och sonen ska klippas kl. 15. Buhääää..), prata med serveringspersonalen, prata med floristen, prata med hästskjutsen (och ingen svarar såklart i telefon), och maila DJ:n på nytt. Och så måste jag äta, för jag svälter snart ihjäl.
Men det är angenäma problem, jag har ju semester så jag borde väl hinna med alltihop. Imorgon fyller jag år, så imorgon åker vi till mamma över helgen, men jag får väl ta med mig alla grejerna dit och sitta och pula i helgen också.
Och på tal om det senaste i tråden, både tårta och dessert. Och jodå, vi ska ha både tårta och dessert, vi får dansa bort maten. ;) Vi ska ha skånsk spettkaka och småländsk ostkaka med sylt och vispgrädde till dessert (jag är skåning, sambon smålänning), och tårta med två olika bottnar samt hallonmousse och vit chokladmousse.
Nu ska jag gå och laga omelett, går på GI här hemma så att jag säkert kommer i klänningen, och nu är det lugnt, har gått ner lite. :)
Lycka till med förberedelserna allihop.