• *BlushingBride*

5 Augusti 2006 forts...

Så nu var tråden avstängd igen! Startar här en ny där vi kan fortsätta följas åt. Kan berätta att vi nyligen varit i vår kyrka (Tyresö) på infomöte. Det var jättekul att få provgå gången och få veta alla detaljer och så, dock blev jag något förargad när jag fick höra att en del av prästerna i den kyrkan inte tillåter att man går baraxlad. Alltså måste jag skaffa en sjal eller liknande. Inte så himla farligt egentligen, det är bara det att jag faktiskt inte VILLE ha nån sjal och så blir jag arg över att en präst ska bestämma över min klädsel på MIN bröllopsdag...

• Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...
  • gnizz

Misstänker att det kan bli svensexa för mig i helgen, annars blir det nog ingen...

• bumble

Har ni tänkt bleka era tänder tjejer? Har just köpt tandblekning och ska testa första timmen ikväll. Det kan ta tre veckor så jag borde väl hinna precis på dagen annars har min klänning kommit och imorgon ska på min första testning. Jag ska ha en axelbandslös klänning och måste tipsa och superbra korsetter på Debenhams som satt superbra!! de kostade ca 500:- verkligen något jag rekomenderar om ni inte har hittat någon ännu.

• bumble

shit vad felstavat det blev innan sorry..

• Brud 2006

Hallå!

Nu är det verkligen inte långt kvar, kan knappt fatta att om 18 dagar gifter vi oss!

Tandblekning hoppar jag nog över, dock håller jag på för fullt att få fina naglar, smörjer och donar med dem varje kväll!

Kommer hela tiden på nya småsaker som måste göras, typ inhandla alkoholfri dryck, köpa papper till bordsplaceringstavla, beställa taxi för oss från kyrkan till festlokalen... Listan verkar aldrig ta slut! Vill ha så mycket som möjligt klart innan sista veckan, vill kunna ta det ganska lugnt då.

• bumble

Haha jag håller också på att smörjer in mina förstörda naglar för fullt

Jag kan inte fatta att det är så lite tid kvar!!! hjälp jag har massor kvar ju. Jag är en sån som helst inte räknar der men nu blev jag lite nervös. Bäst att jag beställer blommor nu då kanske.

• mjukisb

ja 18 dagar kvar. Fattar det inte. På torsdag så ska jag till frissan och göra provuppsättningen. Ska bli kul och sedan på lördag morgon ska vi till kyrkan och ha genomgång. Spännande.

• bumble

mjukisb:

Det låter som att du ligger bra till tidsmässigt kul!

• idolf

På fredag ska jag träffa frisören, ser verkligen fram emot det
    Imorgon ska jag till optikern. Var dit förra veckan och skaffade linser, men det började klia som f*n, så när jag ringde ner dagen efter så sa de åt mig att ta ur dem på en gång. Så imorgon ska jag dit för att se vad det blev för fel. Jag lovar (min vanliga otur) att jag inte kan ha linser. Men då går jag utan glasögon på bröllopet!

• Smurfina

idolf>>
    brukar du ha linser i vanliga fall...elelr glasögon?

• Smurfina

gjorde klart vigselprogrammet idag. Fick prata igenom vissa saker med prästen på telefon för vi träffas inte förrens den 2 augusti...och efter dte har jag knappast tid att göra vigselprogrammen *S*

Naglarna ja....hoppas att inte någon av dem går sönder lagom till bröllopet. De brukar ju kunna göra det ibalnd. Min m2b har lovat att göra all städning och sånt som innebär VATTEN nu fram till bröllopet. Och det blir inget mer ränsa ogräs för min del heller

Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...