• *BlushingBride*

5 Augusti 2006 forts...

Så nu var tråden avstängd igen! Startar här en ny där vi kan fortsätta följas åt. Kan berätta att vi nyligen varit i vår kyrka (Tyresö) på infomöte. Det var jättekul att få provgå gången och få veta alla detaljer och så, dock blev jag något förargad när jag fick höra att en del av prästerna i den kyrkan inte tillåter att man går baraxlad. Alltså måste jag skaffa en sjal eller liknande. Inte så himla farligt egentligen, det är bara det att jag faktiskt inte VILLE ha nån sjal och så blir jag arg över att en präst ska bestämma över min klädsel på MIN bröllopsdag...

• Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...
  • Fru O

Smurfina; vad roligt!!

Det var vår tur i går oxå. Vi hade jättekul och så lyckliga. Jag skriver mer senare ...

• Ybrud

Smurfina
    Vad härligt!!!
    Det lät helt underbart kul!

• Paddan

Jag blev också hippad igår!

Fast jag hade luskat ut att det var då, fanns inga andra dagar som det hade kunnat vara :) Men helt säker kan man ju inte vara.

Så nu har jag sjungit (hemskt och kommer säkert spelas upp på bröllopsdagen, fy sjutton!) och fått göra egna smycken, örhängen och ett armband som faktiskt blev superfint.

Och så middag och fest på Hotellet, blev bjuden på champagne och drinkar hela kvällen, OCH fotad för sthlmfinest, så nu ligger jag uppe på deras mingelsida iklädd tiara, fjäderboa och hela kittet :)

• idolf

Ybrud
    Från början var det en vän som skulle göra tårtan, men det blev helt enkelt för krångligt.
    Känns som att jag har haft så mycket backup, så jag inte kunnat haft mer... Men det löser sig säkert. Jag ska ringa ett av konditorierna imorgon, tänkte att de kanske är där utan att ha café delen öppen.. värt att chansa iaf. Annars ska jag gå förbi ett annat konditori som jag vet är öppet och kolla om de kan ta en bokning

• karres 76

Idolf
    Jag har ev en ide. Min klasskompis gjorde våran tårta, superfin och väldigt god. Hör av dig till mig om du vill att jag ska kolla med henne. Hon är utbildad konditor. Och vi betalade 1000:- för en tårta till ca 90pers.
    Vi har även tips på serverings personal.
    / Kajsa

• idolf

karres 76
    Oooh! Står ni med i tele katalogen? Under vilket namn?

• karres 76

På mig i mitt gamla namn. Fråga din blivande om du inte kommer i håg.

• idolf

karres
    Jodå, jag minns Du råkar inte vara hemma imorgon?

• karres 76

Jo jag är hemma imorgon kväll iallafall. Har inget speciellt inplanerat alls under dagen men man vet aldrig. Du kan höra av dig när du vill.

• idolf

karres
    Jag slutar kl 13 och hämtar sonen då. Hör av mig och kollar om du är hemma på eftermidagen.

Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...