• *BlushingBride*

5 Augusti 2006 forts...

Så nu var tråden avstängd igen! Startar här en ny där vi kan fortsätta följas åt. Kan berätta att vi nyligen varit i vår kyrka (Tyresö) på infomöte. Det var jättekul att få provgå gången och få veta alla detaljer och så, dock blev jag något förargad när jag fick höra att en del av prästerna i den kyrkan inte tillåter att man går baraxlad. Alltså måste jag skaffa en sjal eller liknande. Inte så himla farligt egentligen, det är bara det att jag faktiskt inte VILLE ha nån sjal och så blir jag arg över att en präst ska bestämma över min klädsel på MIN bröllopsdag...

• Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...
  • mjukisb

29dagar kvar.

Igår var vi och lämnade in våra ringar för putsning och gravering på m2bs ring.

Vi var sedan och handlade engångs kameror som vi ska ha på borden. Idag sitter jag och skriver ut festprogrammen och sedan ska jag städa. För på söndag ska vi fira min dotters 3års dag.
    kram på er

• mjukisb

en sak till jag fick inte just det jobbet men ett annat på samma ställe så jag börjar jobba där på måndag.

• Smurfina

mjukis>>
    japp, spännade! Grattis!

• Fru O

Bröjar tro att mina kompisar är jätteduktiga på att ljuga. Vi får väl se vad som händer i morgon ...

• Smurfina

fru o>>
    *S* spännande det också. Nervös?

Räknade efter lite igår och märkte att det inte är så många helger kvar nu. det blir att duscha tidigt varje lördagsmorgon och ta på rena underkläder fram till bröllopet

• martinsson2be

...och raka benen och spruta lukta-gott under armarna...

• Smurfina

martinsson>>
    ååå...det får man inte glömma! Sen gälelr det att städa garderoben...för man vet aldrig vart de kikar in

• martinsson2be

Exakt!! Jag tokstädade igår kväll...

• Smurfina

*S* Jag får nog ta och göra det också. Komemr nog bli den renaste sommaren på länge *S*

Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...