• *BlushingBride*

5 Augusti 2006 forts...

Så nu var tråden avstängd igen! Startar här en ny där vi kan fortsätta följas åt. Kan berätta att vi nyligen varit i vår kyrka (Tyresö) på infomöte. Det var jättekul att få provgå gången och få veta alla detaljer och så, dock blev jag något förargad när jag fick höra att en del av prästerna i den kyrkan inte tillåter att man går baraxlad. Alltså måste jag skaffa en sjal eller liknande. Inte så himla farligt egentligen, det är bara det att jag faktiskt inte VILLE ha nån sjal och så blir jag arg över att en präst ska bestämma över min klädsel på MIN bröllopsdag...

• Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...
  • Smurfina

fru o>>superfin klänning! vad nöjd du måste vara. Kul!

• Monia

Idolf:
    Var köpte du dom trosorna? Dom lät jättesöta!!

• idolf

Monia
    Jag hittade dem på Lindex. Tag 3 betala för 2 Super bra!

• Sandgren

Fru O: Åh, vilken vacker klänning! Och vad söt er dotter (antar jag att det är) är i sin näbbklänning!

• Ybrud

blivande fru Wikdahl
    Även du passar super i din klänning!
    Nu längtar jag ÄNNU MER efter att få prova min. Trodde sömmerskan skulle ringa igår och idag men det gjorde hon ej. Har iofs varit superfint väder dessa dagar. Faktist för fina för att tillbringa i en källare vid en symaskin

•  blivande fru Wikdahl

Ybrud..
    Tack så mycket.. Det är min mammas brudklänning, så det känns lite extra faktiskt!!

• Jenny i England

Hej tjejer!
    Jag gifter mig ocksa 5/8 men har inte hangt med er sedan laaange sedan tillbaka i vintras.
    Anyway, kanner mig skapligt stressad eftersom vi planerar allt pa avstand. Gifter oss pa Gotland och bor i England. Men ikvall ar min darling pa pub och kollar pa fotboll sa jag ska forsoka gora klart oversattningen av festprogrammet fran engelska till svenska (allt ska namligen oversattas, kanns som om jag planerar tva brollop)
    Vi har 76 gaster och cirka 30 flyger in fran England sa jag har dessutom hjalp fixa med boende och resa for de flesta. Stooon.

Och det ar STRALANDE sol ute. Men VEM HAR TID ATT SOLA?

• mjukisb

cristine:
    Jag handlade på border shop i sassnits. de hade en hel del. vill man ha större utbud så ska man ju åka till puttgarden. Men de hade en hel del i sassnits så det räckte och blev över.

blivande fru wikdahl och fru O
    Vad vackra ni är i era klänningar.

Idag är det en månad kvar känns konstigt men kul.

Idag var jag på jobb intervju. Jag hoppas så jag får det. Håll tummarna för mig. Hade varit pricken över i för oss.

Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...