• *BlushingBride*

5 Augusti 2006 forts...

Så nu var tråden avstängd igen! Startar här en ny där vi kan fortsätta följas åt. Kan berätta att vi nyligen varit i vår kyrka (Tyresö) på infomöte. Det var jättekul att få provgå gången och få veta alla detaljer och så, dock blev jag något förargad när jag fick höra att en del av prästerna i den kyrkan inte tillåter att man går baraxlad. Alltså måste jag skaffa en sjal eller liknande. Inte så himla farligt egentligen, det är bara det att jag faktiskt inte VILLE ha nån sjal och så blir jag arg över att en präst ska bestämma över min klädsel på MIN bröllopsdag...

• Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...
  • Fru O

En månad kvar ...

MENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Fru O

Det blir i alla fall svensexa på lördag. Jag ska lämna en bilnyckel till en av kompisarna. Så ska de ringa från "polisen" på morgonen. Vi är så inställda på möhippa/svensexa så han kommer ju misstänka direkt, men han tror nog inte jag är med på det eftersom jag precis fick veta ... Bilen kommer ju vara borta, så det kan ju faktiskt vara så att bilen har blivit stulen.

• annalytica

Var på bröllop i lördags i en jättefin liten mysig kyrka. 70 personer och fullt! Börjar bli nojig över vårat bröllop där vi har valt en stor kyrka. Säg att det kommer ca 80 personer till kyrkan. Blir det inte tomt då?Tänk om vi får gå hela gången utan att det sitter folk!

Som sagt: lite nojig här:D

• Ybrud

Fru O
    Ring till läkarstationen och be dem skriva ut Gestapuran. Det kan du skjuta upp mensen med.

• Paddan

Huuuuuu,
    Det börjar närma sig med stormsteg ju!

Usch och fy, det känns som att det är tiotusen små saker att fixa. Jag vill vara klaaar

• martinsson2be

Ska till sömmerskan idag och lägga upp / sy in min klänning.

Kommer att kännas kusligt verkligt när man står där i full mundering

• Ybrud

Fru O
    OJ Vad fin du är i din klänning! Den sitter perfekt!
    Jag håller på att längta ihjäl mig efter att prova min igen!

• martinsson2be

Finfint!! Men herregud vad jag känner igen både dig och den tjejen du står jämte på hippa-kortet....

Vet inte varifrån dock

Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...