• *BlushingBride*

5 Augusti 2006 forts...

Så nu var tråden avstängd igen! Startar här en ny där vi kan fortsätta följas åt. Kan berätta att vi nyligen varit i vår kyrka (Tyresö) på infomöte. Det var jättekul att få provgå gången och få veta alla detaljer och så, dock blev jag något förargad när jag fick höra att en del av prästerna i den kyrkan inte tillåter att man går baraxlad. Alltså måste jag skaffa en sjal eller liknande. Inte så himla farligt egentligen, det är bara det att jag faktiskt inte VILLE ha nån sjal och så blir jag arg över att en präst ska bestämma över min klädsel på MIN bröllopsdag...

• Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...
  • martinsson2be

Ja, kroppen fri från hår och lägenheten från damm

• Smurfina

*ASG*

Åååh...jag vill så gärna ha en slöja på min hippa. Ska inte ha det på bröllopet så det vore kul att få använda det EN gång i alla fall

• martinsson2be

Samma här...ingen slöja på bröllopet men kunde vara kul på hippan...

• Ybrud

Jises! Tänkte inte på det där ni skrev nu. Alltid vara redo.. Hmmm.

I förrhgår hände nåt suspekt..
    Telefonen ringde och sambon svarade "jamen hej" sen gick han iväg till datarummet och jag följde såklart efter för att få veta vem det var, då bländgde han ilsket på mig och gick iväg till ett annat rum och på vägen hörde jag honom säga typ: "nej, jag vet inte riktigt när det var..." Då tänkte jag att OK, jag vill inte höra mer. Sen visade det sig att vår toastmadame plötsligt var i luren och ville tala med mig... Och han sade att det var hennes kille han talat med innan. hmmm...

Jag pikade honom lite då vi skulle lägga oss och han kan inte ljuga så bra. Mest troligt talade han inte alls med killen först utan med toastmadamen från början.. Jäkla lurenrdejeri! *fniss*

Nåt är på G....

• Moncan

Jag gifter mig samma dag och ska bli kidnappad nästa veckan tror jag. Hoppas också på att jag får en slöja. Ska inte ha ngn på bröllopsdagen heller.

• andlin

Ybrud:
    Har haft lite samma situation här hemma. Telefonen ringde. Min M2B pratade plötsligt väldigt tyst, började knappa på mobilen och sa något i stil med att jag ska se om jag har ditt telefonnummer. Sedan var det lite mer prat och sedan ville min syster prata med mig. Måste erkänna att jag hade redan kollat på nummerpresentatören vem det var som ringde Undra hur hon hade löst det om det hade varit jag som hade svarat, skulle hon ha frågat efter min sambo då

• Ybrud

andlin
    haha.. jaaa... det kan man ju undra. Ibland har de tur de små rackarna

• mjukisb

28 dagar kvar.

Ingen möhippa här idag. Trodde annars att det kunde varit idag men ingen har kommit än ialla fall.

Så idag sitter jag och gör det absolut sista på festprogrammen och sedan ska jag bara ta det lungt.

vad gör ni andra idag?

• martinsson2be

Exakt samma som du mjukisb...letar febrilt efter en sista sång till programmet

Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...