• *BlushingBride*

5 Augusti 2006 forts...

Så nu var tråden avstängd igen! Startar här en ny där vi kan fortsätta följas åt. Kan berätta att vi nyligen varit i vår kyrka (Tyresö) på infomöte. Det var jättekul att få provgå gången och få veta alla detaljer och så, dock blev jag något förargad när jag fick höra att en del av prästerna i den kyrkan inte tillåter att man går baraxlad. Alltså måste jag skaffa en sjal eller liknande. Inte så himla farligt egentligen, det är bara det att jag faktiskt inte VILLE ha nån sjal och så blir jag arg över att en präst ska bestämma över min klädsel på MIN bröllopsdag...

• Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...
  • Ybrud

Bordsplaceringen funkar inte...
    Göra om göra bättre

Attans.

• Peppan

Paddan:

Haha, ja min packlista är också lång, är så rädd att jag skall glömma nått, inte bara i packningen utan även i planeringen. Hjärnan går på högvarv just nu för att inte glömma och för att försöka komma på allt som jag inte har gjort eller packat.
    En semester kommer att vara behövlig efter denna planeringstid!

• Peppan

Y brud:

Vi gjorde små lappar med namn på våra gäster och markerade de som hörde ihop så man kunde se spridningen på dem, men det är kanske så du redan gör. Då kan man ju flytta gästerna kors och tvärs och hoppas på att det hela löser sig!

Började med verktyget här på BT - gick åt skogen, testade word - gick åt samma skog, men tacka vet jag det traditionella sättet med papper och penna!

• annalytica

Vi gjorde vår bordsplacering i excel. Blev hur bra som helst.

• bumble

Peppan:

Hahah denna skog är full med skräp nu:)

• martinsson2be

Vi kör också i excel...lätt att flytta runt

• aug 06

Jag tog papperslappar och kolla hur det det kunde se ut fast sen fick jag reda på 12 st i honnörbordet inte skulle rymmas utan att bara 8 rymms så då fick jag ta fram lapparna igen och börja pyssla på igen. Fast nu är allt klart hoppas bara nu att ingen säger att dom inte kan i sista minuten annars är det bara att börja om igen fast det är ju tur att man har lapparna det blir så mycket enklare då.

• martinsson2be

Jaha, dryga 3 veckor till dagen D och nu sitter man här med luftgipsad fot och kryckor

Trampade snett när jag steg av bussen i morse och har vait på akuten hela dagen. Som tur var så var fotleden; hel hade däremot en misstänkt fraktur framme vid tårna.

Men jag ska nog var " fit fot fight" snart igen... Kunde se mig själv framför mig hoppandes kryckor uppför altargången med ett enormt gips....Det slippre jag; jag får stödja till smärtgräns på foten....

Nog gnällt från mig....

• annalytica

martinsson2be
    Stackare. Krya på dig. Ja, det hade varit en syn uppför altargången:D

• bumble

Shit Har ju massor kvar fortfarande.

Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...