• *BlushingBride*

5 Augusti 2006 forts...

Så nu var tråden avstängd igen! Startar här en ny där vi kan fortsätta följas åt. Kan berätta att vi nyligen varit i vår kyrka (Tyresö) på infomöte. Det var jättekul att få provgå gången och få veta alla detaljer och så, dock blev jag något förargad när jag fick höra att en del av prästerna i den kyrkan inte tillåter att man går baraxlad. Alltså måste jag skaffa en sjal eller liknande. Inte så himla farligt egentligen, det är bara det att jag faktiskt inte VILLE ha nån sjal och så blir jag arg över att en präst ska bestämma över min klädsel på MIN bröllopsdag...

• Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...
  • Hjärtelycka

Imorse konstaterade vi att det är hög tid att ta tag i finplaneringen, varpå min blivande blev påtagligt nervös
    Han förklarade att det börjar gå upp för honom att vi ska gifta oss SNART!!!
    Han sa: Älskling, det är som när vi väntat barn (vi har 2)jag har nog inte fattat det förr än det varit dax....
    Jag har levt, ätit, drömt och planerat bröllop aktivt i över ett år.....Nästan som en graviditet *fnissar*

Bara lite blaj från mig som inte varit så aktiv i denna tråd som jag skulle viljat....
    Hoppas ni har det bra brudar!!! Det närmar sig!!!

martinsson2be:
    Jag har ett helt gäng uppslag på sånger till festprogrammet - vill du ha nån?

• mjukisb

det blev fel innan psalmerna vi ska ha är 834 b och psalm 411 och inte 82 som jag skrev.

Jag har också massor med låtar till festprogramet så är det någon speciell du är ute efter?

• martinsson2be

Hjärtelycka och mjukisb; maila vad ni har; ni är två små pärlor!

• Hjärtelycka

martinsson2be:
    Du har mail!!

• martinsson2be

Tackar, tackar! Svärsmorsvisan var jättebra! Jag grinar gurkor!!

Hur många visor kommer ni att ha i ert festprogram?

Nu har jag 12; tror ni att det räcker?

• andlin

Nyss hemkommen från danskursen vi har gått nu två helger. Så då ska man kunna dansa vals nu då Det blir nog till att öva som bara den om vi ska få det att se någotsånär bra ut på bröllopet.

• Hjärtelycka

martinsson2be:

Kul att du gillade dom! 12 visor borde väl räcka, man sjunger iofs inte alla och hela tiden!

Vi kommer inte ha några sånger alls i vårt festhäfte.

• mjukisb

12 är alldeles lagom.
    Vi har 14st. OCh vi vill att det ska sjungas mycket.

• martinsson2be

AAAHHHH!! Jag blev helt plötsligt apnervös!

Går och tittat på min vigselring hela tiden!

Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...