• *BlushingBride*

5 Augusti 2006 forts...

Så nu var tråden avstängd igen! Startar här en ny där vi kan fortsätta följas åt. Kan berätta att vi nyligen varit i vår kyrka (Tyresö) på infomöte. Det var jättekul att få provgå gången och få veta alla detaljer och så, dock blev jag något förargad när jag fick höra att en del av prästerna i den kyrkan inte tillåter att man går baraxlad. Alltså måste jag skaffa en sjal eller liknande. Inte så himla farligt egentligen, det är bara det att jag faktiskt inte VILLE ha nån sjal och så blir jag arg över att en präst ska bestämma över min klädsel på MIN bröllopsdag...

• Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...
  • Fru O

mjukisb;
    håller tummar och tår ...

martinsson2be;
    Var kommer ni ifrån? Blev ju himla nyfiken . Västkusten??

Har raderat massa från den sidan nu ... Jag älskar min klänning och vill givetvis vara vackrast av alla (är nog inte så ensam om det här inne ).

Solbrännna. Ja det är ett stort problem i vår lilla familj. Både jag och min sambo är bleka. Vår dotter har fått jättefin färg och hur är det möjligt när vi föräldrar är grisrosa? Sambon har brännt sig rejält och jag försöker övertala honom (och mig själv) att om han smörjer sig med hudkräm varje kväll så blir det rosa brunare ...

Jag hoppas på att få lite färg framöver och absolut inte bonnabränna!!!

Blivande fru Wikdahl. Måste kännas jättefint att gifta sig i sin mammas brudklänning. Det kommer säkert kännas helt underbart för dina föräldrar ...

God natt! Kommer nog hänga här inne framöver för det känns lugnande för nerverna.

God natt.

• martinsson2be

Fru O; vi bor i Mölndal....

• Fru O

Vi fick paket från sambons jobb i går. Hjälp vad spännande ... Vi kommer öppna paket i lugn och ro efter bröllopsresan. Hur ska ni andra göra?

• martinsson2be

Ingen av er två som jobbar inom sjukvården?...

• Fru O

Nej. Vi jobbar på ett kontor i Torslanda ...Skumt!!

• rosafågel

Fru O:
    Jag får inte upp någon bild på din klänning. Var finns den? Vill ju se :)

• martinsson2be

Fru O mycket!!

Fin var du i din klänning i alla fall!
    Jag kör på en Nixa 388... Köpte den begagnad här på BT!

•  blivande fru Wikdahl

Hej igen tjejer

Det känns skönt att vi är såå många.. det lugnar. I går försökte vi spika all musik..så det verkar bli "Brudmarsch från Delsbo" som in-marsch, "Allergro Maestoso" ( Händel) som ut-marsch, Psalmer blir 200 och 201 (I denna ljuva... och En vänlig grönskas..) Solosånger blir "Kärleken förde oss samman" (U Lundell, men vi gillar en version av Anna-Lotta Larsson bättre) och "Nu är tid att leva"( Å Jinder.
    Vad ska ni andra ha? Vad tycker ni om besluten?? Det är så mycket beslut hit och dit så jag blir alldeles förvirrad och velig.. undrar hela tiden om man väljer rätt?! I helgen ska vi hämta vår ring!!! Gud såå spännande.
    Vi hörs vidare.. Kram på er

Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...