• *BlushingBride*

5 Augusti 2006 forts...

Så nu var tråden avstängd igen! Startar här en ny där vi kan fortsätta följas åt. Kan berätta att vi nyligen varit i vår kyrka (Tyresö) på infomöte. Det var jättekul att få provgå gången och få veta alla detaljer och så, dock blev jag något förargad när jag fick höra att en del av prästerna i den kyrkan inte tillåter att man går baraxlad. Alltså måste jag skaffa en sjal eller liknande. Inte så himla farligt egentligen, det är bara det att jag faktiskt inte VILLE ha nån sjal och så blir jag arg över att en präst ska bestämma över min klädsel på MIN bröllopsdag...

• Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...
  • idolf

Ja just det. Min tiara kom med posten i dag också

• Fru O

Rosafågel; hi hi - vad roligt!

Vi är spekulerar på helgen därpå ...

• Ybrud

själv har jag ingen aning om nån möhippa... Får väl se vart det kan sluta...

• martinsson2be

Tjoho!! Hittade precis den perfekta frisyren! Ännu en sak att bocka av på listan...

www.emmanors.se/h%E5r.htm

Bilden i mitten på rad 6....( tack rosafågel för länktipset... )

• Ybrud

martinsson2be
    Det blir nog superfint! klassiskt och fint!

• martinsson2be

Tack, det var snällt!! Alltid lite skönt med ( positiv ) feedback

• Sandgren

martinsson2be: Det är en jättefin frisyr! Jag kommer att köra på nåt liknande, men förmodligen inte med nåt som hänger ner. Jag tror tom jag gav den där bilden till min frisör! Men jag kommer ju att ha krona på toppen, så den blir lite annorlunda där uppe.

• mjukisb

här är bilder på min tiara och slöjan.

www.familjeliv.se/krypin/mjukisb/galleri.php&cur_album=Standard

sitter annars fortfarande och fixar med fest programmet.

snart dags imorgon är det redan juli. Och imorgon fyller min äldsta dotter 3 år.

• Smurfina

fått våra ringar nu

Köpt alla pappaer till vigselprogram ocg festprogram. Kommer att bli läckert tror jag

Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...