• *BlushingBride*

5 Augusti 2006 forts...

Så nu var tråden avstängd igen! Startar här en ny där vi kan fortsätta följas åt. Kan berätta att vi nyligen varit i vår kyrka (Tyresö) på infomöte. Det var jättekul att få provgå gången och få veta alla detaljer och så, dock blev jag något förargad när jag fick höra att en del av prästerna i den kyrkan inte tillåter att man går baraxlad. Alltså måste jag skaffa en sjal eller liknande. Inte så himla farligt egentligen, det är bara det att jag faktiskt inte VILLE ha nån sjal och så blir jag arg över att en präst ska bestämma över min klädsel på MIN bröllopsdag...

• Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...
  • mjukisb

imorgon går vårat osa ut och ännu saknas 20 svar. Får se om dem alla kommer ihåg att svara.
    Sedan kan man börja med bordsplacering osv. Ska bli kul.

• bumble

Smurfan vad letar ni efter för typ av lokal?

• idolf

Vårt osa går ut på torsdag. Än så länge är det väldigt få som hört av sig, för se om det ramlar in lite mer svar nu, de har ju 2 dagar på sig..

• Smurfan86

bumble.. Bara en enkel... Som vi kan vara ca 40 pers..

Ska ju kobinera dop o bröllop så

• Fru O

Var hos sömmerskan i går. Ganska krävande att stå i hela brudstyrseln i två timmar. Hua!! Börjar bli riktigt nervös oxå!!! Fick gå fram och tillbaka på en matta. Ska på slutprovning nästa onsdag ...

• bumble

Smurfan

Ok jag känner inte till området bromöllan så jag kan nog inte hjälpa dig med tips:( Jag hopps att det löser sig för dig det måste vara superjobbigt.

Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...