• *BlushingBride*

5 Augusti 2006 forts...

Så nu var tråden avstängd igen! Startar här en ny där vi kan fortsätta följas åt. Kan berätta att vi nyligen varit i vår kyrka (Tyresö) på infomöte. Det var jättekul att få provgå gången och få veta alla detaljer och så, dock blev jag något förargad när jag fick höra att en del av prästerna i den kyrkan inte tillåter att man går baraxlad. Alltså måste jag skaffa en sjal eller liknande. Inte så himla farligt egentligen, det är bara det att jag faktiskt inte VILLE ha nån sjal och så blir jag arg över att en präst ska bestämma över min klädsel på MIN bröllopsdag...

• Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...
  • Tiger10

Jag har blivit hippad redan!!! De tog mig redan för två helger sedan så gissa om jag blev paff. Denna bestod bl.a. av en roadtrip(så det blev en två-dagars), "uppdrag", picknick, 5-kamp, spabehandling, läcker buffé, karokee, utgång allt tillsammans med en himla massa skumpa och förstås brunch dagen därpå. EN KANONHELG!! Var dock helt färdig i en vecka efteråt...:)

Ingen annan som blivit tagen ännu?

Lycka till alla! D börjar ju faktiskt närma sig... Kram!

• Tiger10

Måste ju även berätta hur de tog mig. Är spinninginstruktör, så de tog mig precis när jag börjat mitt pass på morgonen. Inför alla kunder! Oj, tur att det var för mörkt för att filma då :)

Nu är jag nyfiken på er andras historier! Väntar med spänning!

• Fru O

Tiger:
    Vad roligt!! Låter trevligt tycker jag ...

Jag är också upptagen alla helger före bröllopet (+att jag är ett kontrollfreak) och ska vara tärna till min väninna som gifter sig den 2 september. Hon har frågat om jag kan hjälpa henne med en del grejer den 8/7 så därför tror jag att det är min möhippa. Jag tror att jag kommer få göra fysiska grejer eftersom jag är "idrottstjejen". Men det behöver ju faktiskt inte bli på en helg. Jag vet att jag kommer bli hippad eftersom en annan väninna råkade säga lite för mycket ...

Att jag har tydligt sagt att jag inte vill klä ut mig och sälja kondomer på stan. Vi får väl se ... Ska på möhippa denna lördagen och den är hemsk men jag har inte så mycket att säga till om.

• Ybrud

Fru O
    Nej det är en grej som spökat i flera år, nu har det blivit värre och jag väntar på tid till ortopeden. Man kan bara byta namn på biljetterna tom den 15/7 så det är ingen idé att chansa. tack för omtanken

• Fru O

En fråga om bordsplaceringskorte.

Kommer ni skriva BRUDEN o BRUDGUMMEN - eller X SVENSSON o X SVENSSON???

• Ybrud

Fru O
    Vi skriver ut namnen. Kan vara lite kul eftersom att det är första ¨gången vi ser mitt nya namn (dubbelnamn..)

• andlin

Tror nog att det blir Brud och Brudgum.

• Brud 2006

Hej tjejer!

Jag börjar tro att det inte blir någon möhippa för min del och känner mig lite besviken över det. Jag vet att mina två bästa vänner kommer att vara utomlands i flera veckor i sommar, så jag tror verkligen inte att det kommer att bli något, känner mig lite ledsen över det... Jag är den första i gänget som gifter mig, men de borde ju veta att de "borde" ordna en hippa. Ja ja, vi får väl se...

• Smurfina

brud 2006>>
    lite tråkigt om det inte blir något...men kän dig inte för säker än bara

• Smurfina

Min osa är också klar. Ganska många som tackat nej...men många av dem hade jag räknat med innan faktiskt. Blir dock en nätt skara på 65 st. Helt ok....fast jag har ju några arbetskompisar som kommer på efterfest också

Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...