• *BlushingBride*

5 Augusti 2006 forts...

Så nu var tråden avstängd igen! Startar här en ny där vi kan fortsätta följas åt. Kan berätta att vi nyligen varit i vår kyrka (Tyresö) på infomöte. Det var jättekul att få provgå gången och få veta alla detaljer och så, dock blev jag något förargad när jag fick höra att en del av prästerna i den kyrkan inte tillåter att man går baraxlad. Alltså måste jag skaffa en sjal eller liknande. Inte så himla farligt egentligen, det är bara det att jag faktiskt inte VILLE ha nån sjal och så blir jag arg över att en präst ska bestämma över min klädsel på MIN bröllopsdag...

• Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...
  • Ybrud

Jag har min semester då och är ledig tre före bröllopet och en efter, personligen skulle jag absolut inte jobba veckan innan. Det är så mycket som ska falla på plats då. Vi ska göra provsmink/provhår på både mig och syrran mm..

• aug 06

Vi har nämligen planeringsvecka då så det känns som jag behövs då för vi har ingen annan planeringstid. Jag ska ha prov sminkningen torsdan och ska även fixa naglarna då, så det är som lugnt tycker jag sen allt annat kan jag gör när jag har slutat jobba har nog inte så långa dagar den veckan tror jag allafall.Men jag har ju en m2b som är ledig och kan oxå fixa och dona lite hoppas jag då på.

• idolf

aug 06
    Jag ska också jobba veckan innan och vara ledig på fredagen. För att jag helt enkelt inte har råd att vara ledig. Däremot har jag tagit ledigt veckan efter.

• summerbride

Jag har tagit ledigt hela veckan innan bröllopet. Jag tror inte jag hade fått nåt vettigt gjort på jobbet ändå om jag hade varit där ;)

• Smurfina

har sommarlov om tre veckor och sedan helt ledig fram till bröllopet!

Har hela tiden tänkt "Jag gör det på sommarlovet" så egentligen har jag knappt börjat med något....förutom i tankarna

Hade dock de två tjejer som ska hjälpa oss med festen hemma hos oss igår. Drack vin och planerade. Riktigt roligt!

• Sarita 2006

Jag ska förmodligen ha ledigt 3 dagar innan och 2 dagar efter bröllopet. Har inte möjlighet att ta ut mer...så är det när man är semestervikarie. Men men...jag är så glad att jag fått sommarjobb överhuvudtaget!! Så jag klagar inte. TAck vare att både jag o m2b jobbar kommer vi ju förmodligen ha råd att faktiskt åka på bröllopsresa lite senare och det är ju guld!

• Ybrud

Jag satt och kollade vår budget nyss. Vi siktade in oss på ca 50 000 då vi bestämde oss och det ser ut att landa på ca 49 000 (inkl bröllopsresa). Snacka om att hålla budget Vi blir ca 75 personer.

Vad hamnar eran på?

• Sandgren

aug 06: Var ska ni fota er? Jag har varit i Umeå några dagar, o idag var vi förbi kyrkan o ner o kollade vid älven för fina fotoställen. Syrran som ska fota oss har fotat ett annat par där förrut o jag försökte hitta hennes platser. Det var faktist ett bröllop där idag! Skulle ni ha festen på Klockargården?

• aug 06

Sandgren vi kommer att fota oss i en studio vi är inte så mycket för att titta på kort. Vi kommer att vara i Göstas Loge men vi har ännu inte tittat på den så jag hoppas att vi inte kommer att ångra oss ang lokal nu bara.

• Sandgren

aug: Ja just ja, ní skulle ju vara hos Göstas. Har ni inte varit där o tittat? Det är ju en fin lokal.

Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...