• *BlushingBride*

5 Augusti 2006 forts...

Så nu var tråden avstängd igen! Startar här en ny där vi kan fortsätta följas åt. Kan berätta att vi nyligen varit i vår kyrka (Tyresö) på infomöte. Det var jättekul att få provgå gången och få veta alla detaljer och så, dock blev jag något förargad när jag fick höra att en del av prästerna i den kyrkan inte tillåter att man går baraxlad. Alltså måste jag skaffa en sjal eller liknande. Inte så himla farligt egentligen, det är bara det att jag faktiskt inte VILLE ha nån sjal och så blir jag arg över att en präst ska bestämma över min klädsel på MIN bröllopsdag...

• Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...
  • Fru O

Jesus ... I know!

+ Tusen andra saker som händer i livet. Nog om det ...

Jag har bestämt att from när det är två månader kvar ska vi vara mer organiserade. Veckans projekt är att bestämma/beställa gravering till vigselringen ...

Vi kommer inte ha ett stort bröllop. Alla vet att vi älskar varandra och det är viktigast. Cold feet - eller??

• aug 06

Måste bara höra vad har ni kvar? Sitter här och tror att allt är nu klart men jag vet inte kan hända att jag har glömt nått har kollat på BT planering och det är bara det som ska göra i det sista som är kvar har ca 34 saker kvar från den listan som jag ej kan göra nått åt förrän lite senare jo nog finns det nån sak jag kan göra men inte är det mycket så ni tjejer hjälp mig nu för jag tror att jag har missat nått eftersom jag bara sitter här och tror att allt är bara lugnt fast jag borde göra mera men vad är det då jag ska göra?

• sandra k

Jag och min blivande har också beställt titanringar! De är så himla fina.

Här är bilder:
    www.titanringar.com/bildbank.htm

Vad har ni beställt för några?

Lite är det en besparingsåtgärd för oss, vi betalade totalt 3220:- för en förlovningsring och två vigselringar... Men nästa år ska vi få vitguldsringar gjorda av en hantverkare.

Lycka till med planeringen alla, jag är skitstressad!!!!!!
    Jag ligger och klurar på nätterna och när jag inte kan sluta tänka på saker lägger jag in det i mobilen.
    Läste i morse, ett som jag lagt in 00.09 där det stod "kyl, tjock sladd" (kyl för drycker och sladd för högtalare etc, vi ska ha festen i tält).

Ja, herregud!

• Fru O

Vad önskar ni er i bröllopspresent?

Vi har inte gjort någon lista. Till blivande svärföräldrarna som gästerna har anmält sig har vi sagt Ving-presentkort. Till andra som har frågat har jag sagt välgörenhet = cancerfonden. Hur gör ni andra?

• Fru O

Sandra K;
    Jättefina ringar.

Jag ska ha en ring i vitguld med 5 diamanter(symentriskt).

Vad har vi kvar:
    Lämna in ringen för gravering.

Lägga upp brudklänningen.

Bestämma med cateringfirman.

Bestämma med floristen.

Hjälpa till att ordan övernattning för gäster som inte kan ordna det(friidrotts-em)

Bordsdekorotioner. B2b svärmor har manglat linnedukar och linneservetter, men hur ska vi göra???

Beställa placeringskort, omslag till festhäftet, vigselprogram(efter vi har pratat med prästen).

Bröllopsvals eller liknande ...

Festhäftet ... Vi vill ju gärna vara med i planeringen

• sandra k

Yes, me like: mina är precis som dem nere i högra hörnet fast utan sten.

Vi får se hur det blir, som sagt, det blir antagligen andra ringar nästa år.

• Fru O

Vi kanske ska göra en önskelista oxå. Lite roligt men samtidigt svårt.

• aug 06

Måste bara höra ska ni vara lediga veckan innan ni gifter er? Jag har tänkt jobba hela veckan och troligtvis vara ledig på fredan för att göra ordning allt eller är det dumt tycker ni? Min värdinna tyckte att jag var hel tokig som inte var hemma hela den veckan.

• martinsson2be

Vi har semester en vecka innan.

Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...