• *BlushingBride*

5 Augusti 2006 forts...

Så nu var tråden avstängd igen! Startar här en ny där vi kan fortsätta följas åt. Kan berätta att vi nyligen varit i vår kyrka (Tyresö) på infomöte. Det var jättekul att få provgå gången och få veta alla detaljer och så, dock blev jag något förargad när jag fick höra att en del av prästerna i den kyrkan inte tillåter att man går baraxlad. Alltså måste jag skaffa en sjal eller liknande. Inte så himla farligt egentligen, det är bara det att jag faktiskt inte VILLE ha nån sjal och så blir jag arg över att en präst ska bestämma över min klädsel på MIN bröllopsdag...

• Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...
  • martinsson2be

Fru O; runt 70 tror jag det slutar på.

• Ybrud

vi kommer att bli ca 70 vuxna + barn.
    Igår delade vi tapetrullar som vi ska ha som löpare längst borden. Det blir nog riktigt bra

TAck för texterna!

• Sandgren

martinsson2be: Tack för texterna!

• Sandgren

Jag har faktiskt varit i kyrkan idag o sjungit den blomstertid och en grönskas... Jag har nämligen varit på en examen!

• sandra k

Oh, vad roligt med en sån här tråd, det har jag missat hitills!

Gifter oss också den 5:e augusti, hjälp det börjar verkligen närma sig...

I helgen har jag:
    Beställt vigselringar (på nätet, väldigt modernt :))
    Provat brudklänning för ändringssömnad, blev så himla glad när sömmerskan föreslog att klänningen inte tas upp där bak så det blir ett perfekt litet släp, jättefint! Klart om två veckor ca.
    Skrivit vägbeskrivning och "bra att veta" info till gästerna.
    Och i eftermiddag ska jag träffa tärnan som är OSA ansvarig för att gå igenom listan. Tydligen är det en del som inte svarat men jag tror det är sådana som är "självskrivna". Om inte blir det mord...

Kram ha en bra vecka med all planering!

• Orustbrud

martinsson 2b: Tack för mailet!

• Ybrud

8 veckor och 6 dagar kvar nu....

• Sibylla

Hoppar också in här för vi gifter oss 5/8-06. Det känns länge tills dess fastän man stressar med än det ena än det andra. Idag har jag sytt västar till våra två pojkar och sen har vi beställt vigselringar från titanringar.com. Annars sitter jag mest här och surfar och kan liksom inte släppa BT. Min sambo tycker att jag blivit helknäpp! Men visst är ju själva planeringen en del av vigseln i sig:)

• Ybrud

Jag kan absolut inte hålla med om att det är länge kvar... Vi har planerat och funderat och vetat att vi ska gifta oss 5 aug sen den 6 dec. -04... så när folk säger: Ska du REDAN beställa tårta... Det är ju länge kvar... Då svimmar jag nästan och utbrister REDAN?!?!?! herregud, det är ju bara två månader kvar nu! Gud vad jag längtar!

• Sarita 2006

Ok, mina damer o herrar!

Nu har min klocka trillat över tolvslaget...vilket innebär att det är exakt 2 månader kvar till den 5 augusti!!!
    Det börjar dra ihop sig! HJÄLP vad jag längtar!! Aldrig har väl två månader känts sååååå låååå-ååå-ååångt! Fast ändå inte, med tanke på hur mycket som är kvar att ordna innan dess!

Kram på er alla o lycka till med planeringen!

Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...