• *BlushingBride*

5 Augusti 2006 forts...

Så nu var tråden avstängd igen! Startar här en ny där vi kan fortsätta följas åt. Kan berätta att vi nyligen varit i vår kyrka (Tyresö) på infomöte. Det var jättekul att få provgå gången och få veta alla detaljer och så, dock blev jag något förargad när jag fick höra att en del av prästerna i den kyrkan inte tillåter att man går baraxlad. Alltså måste jag skaffa en sjal eller liknande. Inte så himla farligt egentligen, det är bara det att jag faktiskt inte VILLE ha nån sjal och så blir jag arg över att en präst ska bestämma över min klädsel på MIN bröllopsdag...

• Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...
  • gnizz

Brud 2006
    Vi har nog ungefär samma jobb kvar...

Men vi har fixat den häftigaste bilen att åka i ivf. En Dodge Charger, svart med pärlemovit inredning i topp-skick, den har tom varit i Canne och stått där kändisarna står som promotion till någon ny modell av charger + att den är med i senaste nummret av weels.

Mer hårdrock än så blir det inte....

• martinsson2be

Ybrud...har du gjort samma som jag?

Min käre m2b fick raschan igår när jag sa att jag ångrat mig ang. klänning....

Då fick jag lägga huvudet på sne och säga "Men; du vill väl att jag ska se ut som en prinsessa?!"

Så ska en slipsten dras...

• Ybrud

martinsson2be
    Några ggr fast beställt på ebay... har förbrukat några klänningar där. Tur att de är oanvända och lätta att sälja istället i och med att de är så billiga.

• Smurfina

gnizz>>
    vad då? mini är ju hätigast! (vårt åk)

• Fru O

Köpt ännu fler underkläder ...

• gnizz

Smurfina
    Tror inte det går.... ;)

• Ybrud

Idag är det 76 dagar kvar!
    Fast det låter mindre om man säger två månader och... 15 dagar!

• Smurfina

gnizz>>
    jopp...det går

• Sandgren

OJ, herregud, vi måste ta i tu med massor, det låter ju så lite med typ 2mån!!!

• Fru O

Träffade min frisörkompis som ska fixa min frisyr. Hon tycker absolut att vi ska fika hos henne, klä mig och slappa före bröllopet. Så nu måste jag försöka boka om maketiden ... Herregud jag som i vanliga fall bara sätter upp håret snabbt + ev lite fondation och mascara. Nu ska jag först träffa frisörkompisen på morgonen för att "lägga luggen"(lite 30-tals stuk). Sen ska jag sminkas på salong. Sen ska jag tillbaka till frisörkompisen för att sätta lite nålar och grejer ... När vi provade i dag så blev det jättefint. Absolut ingen locktång(för mycket dansband när man rör sig). Vi kommer krama fram mina lockar och sätta lite nålar som vi känner för ... Som tur är hon med på festen!!!

Svar på tråden 5 Augusti 2006 forts...